Selasa, Januari 26, 2016

Hah! Akhirnya dapat juga kita simpulkan bahawa puak - puak Pakatan Haprak baru tu kini boleh juga dikenali sebagai golongan PHD (Pakatan Haprak DAPigs) memandangkan DAPigs tu 'Abang Besar'.

Singkatan itu memang sesuai digunakan memandangkan kebencian puak - puak DAPigs tu terhadap orang Melayu secara terbuka semakin menebal. Terutama terhadap PAS dan juga UMNO.

Punya la Si Tokong DAPigs tu benci terhadap orang Melayu sampai tahap dia sanggup menafikan kebenaran yang cuba disampaikan. Hakikatnya, memang orang Cina yang menguasai ekonomi.

Itu hakikat yang cuba dinafikan oleh Si Tokong DAPigs tu. Walhal, perkara itu boleh dilihat dengan secara terang - terangan. Takkan itu pun Si Tokong DAPigs tu masih cuba nak menafikannya?

Yang herannya, kenapa pulak Si Tokong DAPigs tu nak heret UMNO dalam kancah perbalahan diantara parti dia dengan PAS? Kenapa pulak dia nak samakan UMNO dengan PAS?

Dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini, Si Tokong DAPigs tu mendakwa kononnya PAS menggamalkan Politik Kotor yang biasa digunakan UMNO untuk menabur fitnah terhadap parti pimpinannya.
"Bagi seorang pemimpin PAS untuk mengatakan perkara yang tidak benar dan tidak berasas itu menunjukkan PAS kini bukan sahaja bekerjasama dengan Umno tetapi juga mengamalkan politik kotor Umno, iaitu fitnah terhadap DAP."
Soalnya, jika benar kenyataan yang dibuat oleh Presiden PAS sebelum ini berhubung sokongan DAPigs terhadap perjanjian TPPA, kenapa puak - puak DAPigs tu tak ambik tindakan terhadap mereka?

ATAU, adakah Si Tokong DAPigs tu hanya sekadar pandai menyalak dan menyalahkan orang lain je? Tak berani ke dia nak ambik tindakan yang sewajarnya? Adakah Si Tokong DAPigs tu dah hilang buah kerandut?

Realitinya, apa yang dilakukan oleh Si Tokong DAPigs tu sendiri membakar sentimen api perkauman dikalangan rakyat di Malaysia. Dia yang menjadikan isu itu sebagai satu isu perkauman.

Apa yang jelas, tindakan Si Tokong DAPigs ni memang dibuat bukan sahaja sekadar nak Menipu rakyat. Tetapi menipu diri dia sendiri dan dilakukan atas dasar 'Benci' terhadap orang Melayu. Maka sebab itu la dia meroyan tak tentu arah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping