Ahad, Februari 28, 2016

Sejak isu 'Gantung' menjadi satu topik hangat didalam laman media sosial semalam, maka mula la timbul 'Suara - Suara Gatal' dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu berkokok.

Dalam erti kata lainnya, ramai la dikalangan pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak tu mula 'Bermain' dengan 'Ayat - Ayat Cinta' demi untuk menambat hati yang sedang berduka pada ketika ini.

Jika malam semalam, kita dah cerita mengenai 'lamaran' Si Kaki Fitnah Rafizi tu yang berhajat nak menghulurkan persahabatan. Kemudian timbul pulak kenyataan yang dibuat oleh Azmin.

Dalam kenyataan yang dibuat, Si Azmin tu kata gerakan 'Reformasi' yang dinyatakan adalah sama seperti apa yang telah diperjuangkan oleh puak - puak PKR sejak awal kewujudan mereka.

Maka atas dasar itu, Si Azmin tu berpendapat, adalah wajar sekiranya mereka yang mempunyai idea dan pandangan yang sama agar dapat turut serta dalam perjuangan mereka.
"Perjuangan  ini adalah perjuangan reformasi yang dianjurkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ia adalah titik perubahan untuk negara Malaysia.
"Masa telah tiba di mana semua parti-parti politik, organisasi masyarakat madani, pemimpin dan individu perlu bersatu sebagai rakyat yang prihatin untuk tujuan yang lebih besar demi menyelamatkan negara," katanya dalam satu kenyataan medianya.
Jika kita baca dari satu sudut, kenyataan Si Azmin tu seolah - olah cuba nak memberikan gambaran persamaan diantara karetor Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan Si Ketua Penipu tu.

Sedangkan hakikatnya, situasi mereka adalah berbeza. Jawatan Si Ketua Penipu tu bukannya di 'GANTUNG' dari menjadi Timbalan Perdana Menteri dan juga Timbalan Presiden UMNO.

Tapi sebaliknya, dia telah DIPECAT kerana didakwa melakukan salah laku moral seperti mana yang dituduh oleh puak - puak DAPigs. Maka, sebab itu Si Ketua Penipu tu meroyan tak tentu arah.

Dan realitinya, Si Ketua Penipu tu hanya sekadar berjuang demi nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Bukannya dia nak menegakkan kebenaran atau pun menjaga rakyat.

Maka persoalan yang timbul dikalangan rakyat, adakah Tan Sri Muhyiddin Yassin itu sama BODOH macam Si Ketua Penipu tu yang sebelum ini meroyan tak tentu arah kerana digantung dari jawatannya? Yang itu, korang fikir - fikirkan la sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Apa pun kau nak cakap ..bodoh ke tak ..he is the menteri besar of selangor and you are not. Seorang blogger bangsat yang tulis rubbish dan mungkin jugak dibayar dengan hasil haram. Tak suka tak payah undi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes he's MB of Selangor. But the worst and unethical MB. Can be the foolish MB amongst all MBs. The Edge, The Malaysia Insider, Malaysia Kini, Sarawak Report etc are been paid to write slanders stories and rubbish. Sadly a person like you believed every words been published.

      Padam
  2. rasanya tsmy tak meroyan mcm dsai sbb tsmy tak ada kes peribadi buruk...hanya kes politik shj.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping