Ahad, Februari 28, 2016

Huh! Memang cukup mudah untuk sesetengah pihak, terutama dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu memberi justifikasi terhadap tindakan Assobiyah yang dilakukan oleh mereka.

Kalau timbul isu yang kena pada batang hidung diorang sendiri, semuanya dikira 'HALAL' belaka. Tapi bila kena pada orang lain, mudah je diorang melabelkan ianya sebagai 'HARAM'.

Begitu la mudahnya puak - puak Pakatan Haprak tu membuat fatwa terhadap orang lain demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri. Serupa macam orang Tak Sedar Diri.

Jadi, tak heran la sekiranya ada dikalangan mereka yang memang suka menjadi 'Penjilat' DAPigs ni sanggup mengeluarkan 'Fatwa' menghalalkan Dana 1.2 billion dari Israel tu sebelum ini.

Bagi mereka, Dana 1.2 billion dari Israel itu tidak salah jika ianya diambil sebab asalnya dari Yahudi. Tapi dana yang didermakan oleh keluarga Arab Saudi tu diisytiharkan sebagai HARAM.

Walhal, dakwaan mengenai penerimaan Dana 1.2 billion dari Israel tu dikatakan bertentangan dengan prinsip yang KONONNYA diperjuangkan oleh DAPigs terhadap Rejim Zionist tu.

DAPigs kata mereka menentang keganasan dan kekejaman Rejim Zionist tu terhadap rakyat Palestine. Tapi, bila Rejim Israel tu bagi diorang Dana 1.2 billion dari Israel tu, boleh pulak diorang ambik?

Sebagai rekod, sehingga hari ini, penafian yang dibuat oleh puak - puak DAPigs berhubung pemberian Dana 1.2 billion dari Israel itu masih lagi belum dijelaskan oleh pemimpin mereka.

Sekiranya dakwaan dan pendedahan yang dibuat mengenai isu Dana 1.2 billion dari Israel itu adalah tidak benar, kenapa DAPigs masih lagi tidak mengambil sebarang tindakan yang sewajarnya?

Sebaliknya, kenapa mereka masih lagi berdolak dalih dan tetap enggan memfailkan saman terhadap Bekas Pembantu Khas Guan Eng yang mendedahkan isu Dana 1.2 billion dari Israel tu?

Secara tidak lansung, keengganan puak - puak DAPigs  itu membuktikan bahawa mereka ada sesuatu yang hendak disembunyikan dari pengetahuan rakyat. Mungkin sebab itu diorang masih lagi Kecut Buah Kerandut untuk ambik tindakan!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Orang pertikaikan cara dapat duit tulah bahlol..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Duit dapat dari derma. Bukan mencuri. Bukan duit rakyat Malaysia. Orang Arab nak bagi, terima jelah. Najib kalau dia nak kebas duit tu, buat apa dia cerita pada Muhyiddin. Nak pertikai apa lagi. Sah2 duit untuk Parti. Yang kau bodoh sangat kenapa?

      Padam
  2. Duit yahudi bg pd cina kafir lantaklah tp jgn disamakan duit yg najib dpt entah betul ke Dr Pak Arab.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau ni RBA ke? Kalau ye duit yg kau dapat tu dari yahudi, halal ke? Duit Arab pasti halal.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping