Ahad, Februari 28, 2016

Hehehe!!! Kesian betul tengok Si Rafizi ni. Kalau dah namanya Kaki Fitnah tu, memang takde siapa yang nak berkawan melainkan orang yang sama perangai Haramjadah macam dia jugak.

Dek kerana 'Kurang Kawan' yang baik, maka sebab itu Si Rafizi ni mula nak 'Berkawan' pulak dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan alasan nak menjatuhkan pihak Kerajaan BN.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Rafizi tu kata, dia 'Simpati' dengan apa yang berlaku terhadap Tan Sri dan menggesa Ahli Parlimen Pagoh tu menyertai 'Gerakan Rakyat'.
“Saya hulurkan persahabatan kepada sesiapa yang bersetuju dengan agenda reformasi yang kami bawa. Keutamaan sekarang ialah menjana kekuatan rakyat untuk menuntut reformasi yang menyeluruh dalam sistem sekarang yang banyak menindas,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Gitu la alasan yang diberikan oleh seorang "Kaki Fitnah" bila dia sedar yang dia sendiri makin hari makin ditolak oleh rakyat kerana Penipuan - Penipuan yang telah dilakukan selama ini.

Dek kerana kuat sangat 'Kencing Rakyat' berkaitan dengan pelbagai isu, Populariti Si Rafizi tu sendiri kini semakin hari semakin jatuh merundum. Keyakinan orang kepada dia semakin pudar.

Jadi, dia mengharapkan 'Aura' yang dimiliki oleh orang lain bagi mengembalikan kredibiliti dia sebagai seorang 'Kaki Fitnah' supaya senang orang nak percaya dengan dakyah pembohongan yang dia buat.

Persoalannya, nak ke Tan Sri Muhyiddin Yassin yang sebelum ini digambarkan 'Warak' tu nak menerima lamaran dari seorang yang Kuat Menipu dan Menabur Fitnah ni? Nak ke dia berkawan dengan orang yang Takde Moral seperti Si Rafizi? Yang itu, korang fikir sendiri la!!!
Categories: ,

11 ulasan:

  1. Dalam politik, tidak musuh dan kawan yang kekal.
    Ambil contoh mudah - BLOGGER RAJA PETRA MALAYSIAN TODAY.
    Dulu dia yang buat akuan bersumpah mengatakan Najib mengarahkan Altuntya dibunuh. Siap beri nama-nama pegawai ATM yang membekalkan C4. Sekarang dia sendiri tarik balik akuan bersumpah itu dan menjilat Najib. Dia dah mula buat akuan bersumpah untuk memfitnahkan Tun M anak beranak. Apa nak diherankan kalau Rafizi mengawarkan persahab atan untuk jatuhkan Najib......?
    Aku yang benci budak ni pun, nak hulur salam ajak dia berkawan jatuhkan Najib. Yang penting, dia ada class tak macam orang umno yang lulus universiti umno. Sebab itu kamu semua gilakan dedak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Raja Petra Kamaruddin sempat sedar dari tidur. Dia tahu dosa pahala fitnah. Akuan bersumpahnya berdasarkan pada kenyataan seorang pegawai tentera yang kononnya sahih. Rupa2nya bohong. Itu sebab dia tarik diri.

      Adalah satu fitnah besar menyatakan dia buat akuan bersumpah untuk jatuhkan Mahathir. Mana buktinya?

      Jangan main tuduh2 je. Tahniah, kamu telah termakan hasutan Rafizi.

      Padam
  2. UMNO yang tinggal hanya puak bodoh sombong yang sanggup menjadi barua NAjib yang dok makan rasuah. PRU14 pastinya akan menjadi saat-saat UMNO ditalkinkan akibat dari kebodohan mereka sendiri dan cybertrooper yang tidak mempunyai akal fikiran yang waras. Mereka menganggap semua rakyat Malaysia adalah bodoh seperti mereka juga.

    BalasPadam
  3. Lawak dgn gelagat org politik penjilat bontot golongan peliwat nie...
    Klu tsmy nak join mrk...silakan lah.Kononnya dia menyalak krn najib bnyk dosa....hehehe.Klu dia org no 100 dlm parti...aku tak kesah krn tak rapat.Tapi tsmy org no2 dan pm org no1 dh jelaskan segalanya tetapi keinginan yg keterlaluan membuat si warak hilang kesabaran utk gantikan tpt dan kedudukan.So tggu jerlah pemilihan parti utk bertanding jwtn tersebut.
    Klu dia rasa najib bersalah besar...bgmana dgn mahdey....maksum sgt ker?????Munafik sgt ler muka ko!!!!
    Kenapa tk berani tegur mahdey yg pernah buat perjanjian bodo dan bangang...jual murah tanah kerajaan dgn kroni...bailout sampai beratus billion ringgit...dpt ditagih ker wang tersebut????!!!!!
    Tsmy....ko pon bnyk buat urusan gelap ketika jd mb johor.Ingat org johor lupa??!!
    Kaki fitnah nak join si munafik...bagus...meletup!!!!
    Diketuai pulak si penggubal perjanjian bodo dan bangang...penyalahguna wang rakyat...hehehe....hebat berbenor!!!!
    Apa2 pon....aku naik menyampah dgn gelagat manusia gila wang dan kuasa utk memewahkan waris dan kroni!!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu bro.

      Padam
    2. JANGANLAH PERTIKAI YIDIN NI. DIA WARAK ORANGNYA. DIA DAH REDHA APA YANG TELAH TERJADI. ITU SEBAB DIA MEROYAN SANA SINI. SEBAB REDHA LA TU....ORANG WARAK MESTI BUAT ROADTOUR PERJELAS SEBAB KENA LUCUT TPM. REDHA LA TU.....

      Padam
    3. betul tu bro...macam ketam ajar anak jalan betul.

      Padam
  4. KAWE PONG SETUJU KALU MUYIDIN NAK JOIN PUAK2TU.LEPAH NI SENEY NOK BUAT KIRO2.MOLEK BENAR LAH TU,LAGI CEPAT LAGI BAGUS.

    BalasPadam
  5. Tak mungkin org terpelajar akan sentiass buat fitnah kalau tak ada fakta. Siasatlah dulu dan mungkin ada kebenarannya. Sikit atau banyak rakyat ada hak untuk tahu. Kuasa yang ada bukan untuk pemimpin punggah unyuk anak beranak. Jadinya, tak semua orang bangang macam penulis blog

    BalasPadam
  6. Allah Maha mengetahui..Maha adil...perancanganNya kita tak tahu..Amat hebat...jgnlah kita asyik menghina dgn berbagai2 gelaran...Cermin diri kita dulu sblm nak mengumpat org...adakah diri kita sempurna?? Penuh kantong pahala org yg kamu hina...Muhasabah diri

    BalasPadam
  7. Jangan buat fitnah, Dulu RM2.6B tak terima pun. WSJ tipu. Lepas tu, lepas tunjuk bukti, mengaku dapat tapi untuk parti. Masuk akaun peribadi tak masuk akaun UMNO. Tiba-tiba wang baki dipulangkan kepada penderma. Aku tak tahu tahap IQ golongan pemakan dedak Najib. Bodoh sampai macam tu sekali. Memang tak dapat ditolong lagi. Bukan setakat bodoh, sombong pulak tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping