Khamis, Februari 25, 2016

Hehehe!!! Kesian betul tengok nasib Si Azmin ni. Semakin hari semakin LUNYAI dia jadi bahan kutukan dan sumpah seranah pemimpin - pemimpin serta penyokong parti dia sendiri.

Yang peliknya, Si Azmin tu menerima kritikan tersebut kerana dia keluarkan kenyataan menyokong dua orang ADUN parti atas dasar (kononnya) memperjuangkan Hak Kebebasan Bersuara.

Tapi kenapa pulak pemimpin - pemimpin PKR tu dilihat secara bergilir - gilir menghentam kenyataan Si Menteri Besar Selangor tu secara terang - terangan melalui laman - laman media?

Sebelum ini seorang Bekas Ahli Parlimen PKR mempersoalkan tindakan Azmin dan juga Guan Eng yang menyuarakan pandangan mereka secara terbuka sehingga timbul pelbagai persepsi.

Kali ini giliran salah seorang penyokong kuat Si Wan Azizah pulak tampil dan mempertikaikan tindak tanduk yang telah dibuat oleh Azmin selaku Timbalan Presiden PKR.

Katanya, isu yang dipertikaikan sekarang bukan soal Si Azmin tu GAGAL sebagai Menteri Besar. Tetapi fokus utamanya ialah mengenai ke-GAGAL-an Si Azmin tu sebagai 'Wakil PKR'.
"Asas kepada mana-mana pengurusan parti adalah pendekatan konsultatif sebelum pergi ke peringkat seterusnya. Pada saya, langkah konsultatif tidak berlaku sehingga kini. 
"Untuk mengelakkan tanggapan peribadi dalam menguruskan masalah, maka kena panggil Majlis Pimpinan Pusat (MPP) untuk bincang dan cari cadangan penyelesaian dalam satu forum yang betul," tegasnya.
Apa yang IRONIKnya, kenyataan pemimpin - pemimpin PKR yang jelas membantah tindakan Si Azmin tu pun dibuat secara terbuka, sama seperti 'Kata Dulang Paku Serpih' juga.

Diorang pertikai kenapa Si Menteri Besar Selangor tu tak guna platform Majlis Presiden untuk menyuarakan pandangan, sedangkan diorang dok layan jugak pertanyaan dari pihak media.

Tak ke itu MUNAFIK namanya? Kan tindakan diorang tu juga bertentangan dengan pertikaian yang dibangkitkan? Dan kenapa pulak diorang beria - ia sangat nak pertahankan DAPigs?

Walhal isu ni timbul pun disebabkan sifat 'Sombong' dan 'Angkuh' Guan Eng yang dilihat mahu dianggap sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan. Sepatutnya, Si Guan Eng tu yang dipersalahkan.

Kesimpulannya, kenyataan - kenyataan pimpinan PKR ni yang berterus - terusan menyalahkan Azmin membuktikan bahawa mereka lebih rela 'Tunduk' dan 'Patuh' kepada tindakan DAPigs dari nak menyokong parti mereka sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping