Khamis, Februari 25, 2016

Hakikatnya jelas. Kot kalau itu pun masih ramai orang tak nampak, kita pun tak tau nak kata apa la. Tindakan puak - puak DAPigs ni nampak sangat yang diorang nak jadi 'Abang Besar' dalam Pakatan.

Pantang kalau ada je mana - mana pihak yang kurang setuju atau membantah tindakan yang diorang lakukan, pasti puak - puak DAPigs tu akan 'Membalas Dendam' secara subversif.

Jika sebelum ini, PAS menjadi mangsa kerakusan kuasa puak - puak DAPigs tu sehingga menyebabkan parti itu hancur. Maka tak mustahil jika PKR juga akan menerima nasib yang sama.

Kalau kita tengok senario semasa, memang kita boleh nampak gerakan - gerakan yang cuba dilaksanakan oleh puak - puak DAPigs tu bagi memenuhi kepentingan agenda Chauvanist diorang.

Di Selangor, puak - puak DAPigs tu dilaporkan sedang menyusun gerak kerja untuk merampas pentadbiran Rejim Pakatan Negeri dengan mencalonkan wakil Melayu sebagai Menteri Besar.

Di Pulau Pinang, DAPigs dah pun mengambil tindakan memecat dua orang ADUN PKR dari syarikat GLC hanya dengan alasan KONONnya mereka telah 'Memungkiri Janji' yang dibuat.

Di Negeri - Negeri lain, puak - puak DAPigs tu mempergunakan parti 'Kuali' pimpinan Mat Sabu untuk merampas kerusi - kerusi yang ditandingi serta dimiliki wakil PAS pada ketika ini.

Dan yang terbaru, gerakan subversif DAPigs ni dilaporkan sedang berkembang luas ke kawasan - kawasan PKR pulak. Terutama diberada bawah kawasan jajahan Rejim DAPigs Pulau Pinang.
KUALA LUMPUR – PKR bakal ‘ditelan’ dan mengalami nasib yang sama seperti Pas jika masih kekal menjalin kerjasama dengan DAP dalam pakatan pembangkang. 
Naib Presiden Parti Cinta Malaysia (PCM), Datuk Huan Cheng Guan (foto) berkata, beliau difahamkan DAP akan meletakkan calon-calon mereka di lima kawasan PKR di Pulau Pinang pada pilihan raya umum akan datang. 
Langkah tersebut jelas membuktikan DAP secara halus cuba memonopoli Pulau Pinang dan sanggup bertindak kejam menyingkirkan PKR walaupun menyedari parti itu bersama dalam pembangkang. 

Dalam situasi ini, PKR tidak ubah se­perti ‘macai’ kerana kepemimpinan mereka langsung tiada peluang untuk membuat sebarang keputusan di peringkat negeri itu,” katanya.
Nah! Tidakkah itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni sedang mengatur gerak langkah untuk menguasai pentadbiran Negara melalui perencanaan agenda subversif mereka? Kalau dah dasar Chauvanist tu, maka Chauvanist la jugak!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. dap ada pan yg sangat setiakawan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping