Khamis, Februari 25, 2016

Hah! Kalau nak mengharapkan dia mengakui ke-GAGAL-an diri dia sendiri sebagai seorang pemimpin, jangan mimpi la!!! Tapi setidak - tidaknya, kita perlu sedar dengan hakikat sebenar.

Jangan asyik sangat dibuai dengan mimpi - mimpi indah dan menganggap diri kita lebih baik dari orang lain. Nak berucap dalam Parlimen pun berterabur, macam mana dia layak jadi pemimpin?

Bukan sekali dua ke-GAGAL-an Si Wan Azizah ni dapat kita lihat dengan jelas. Bahkan dah banyak kali dah ke-LEMAH-an dia terserlah secara terbuka. Itu pun masih orang tak nampak jugak?

Perkara mudah yang dapat kita jadikan penilaian ialah perbalahan yang berlaku dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri. Sampai hari ini, dia masih GAGAL untuk selesaikannya.

Dek kerana ke-LEMAH-an itulah yang menyebabkan dia GAGAL untuk mengekalkan Pakatan Haramjadah tu sebelum ini sehingga menyebabkan PAS dipinggirkan dari kalangan Pembangkang.

Begitu juga ke-GAGAL-an dalam insiden berkaitan dengan pemecatan dua orang ADUN partinya sendiri yang telah dilakukan oleh Rejim DAPigs baru - baru ni. Si Wan Azizah ni lansung tak kata apa.

Sekarang timbul pulak isu mengenai pembahagian kerusi di Sarawak menjelang Pilihan Raya Negeri tersebut. Pun Si Wan Azizah tu selaku Ketua Pembangkang masih GAGAL nak selesaikannya.
“Isu kerusi-kerusi memang ada perbincangan ia tidak semudah yang kita harapkan, namun kalau boleh kita pastikan dapatkan satu lawan satu,” katanya pada sidang media.
Hah! Tau pulak dia nak mengaku kata masih ada halangan. Yang ke-GAGAL-an lain tu macam mana pulak? Sedangkan isu dikawasan dia sendiri pun masih tak selesai sampai hari ni.

Inikan pulak dia nak selesaikan isu - isu berkaitan dengan kawasan orang lain. Pengurusan parti sendiri pun huru hara sampai tahap pemimpin berbalah sesama sendiri demi menjaga kepentingan Politik Peribadi masing - masing, pun dia masih ada hati nak jadi Presiden!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping