Jumaat, Februari 05, 2016

Hehehe! Entah apa la sebab PAS nak siarkan kembali kisah khalwat Si Mat Sabu tu ye. Kenapa la diorang nak mengimbau kembali apa yang telah dilakukan oleh bekas Timbalan Presiden parti tu.

Takkan dek kerana dah terlalu ketandusan idea untuk menyerang parti "Periuk" pimpinan Si Mat Sabu tu maka diorang sampai sanggup nak ulang kembali sejarah hitam dia secara umum?

Ramai yang pelik dengan tindakan PAS ni. Kalau sebelum ni, beria - ia benar diorang cuba nak 'Tutup' cerita tu dengan 'Menyejuk-Bekukan' Si Mat Sabu tu untuk selama beberapa waktu.

Tapi sekarang, diorang pulak yang bangkitkan cerita tu kembali. Apa tujuan diorang? Adakah sebab diorang dah semakin muak dengan perangai Haramjadah Pemakan Dedak DAPigs tu?

Sebagai rekod, Si Mat Sabu tu pernah ditangkap berkhalwat dengan isteri pemandunya, Norma Abdul Halim dibilik 121, Hotel Perdana, Kota Bharu, pada pagi 31 Januari tahun 1995.

Dalam kenyataan yang disiarkan, PAS menjelaskan bahawa pada ketika itu juga wujud perbezaan pendapat dikalangan pemimpin tertinggi parti itu sendiri terhadap isu yang dibangkitkan.

"Dipihak PAS, walaupun telah menyerahkan kes ini kepada mahkamah, tetapi pada 21 Feburari 1995, Jawatankuasa Kerja PAS Pusat telah mengambil tindakan Politik dengan menerima perletakkan semua jawatan parti oleh Mat Sabu sebagai mengambil tanggungjawab dalam isu ini," jelas kenyataan yang disiarkan melalui Haprakdaily.
Apa yang pasti, pendedahan yang dibuat oleh PAS ni merupakan satu bukti bahawa Si Mat Sabu tu takde la sebaik mana sangat pun orangnya. Dia pun bukan la 'Sesuci' seperti mana yang digambarkan. 

Lagi pun, pendedahan tersebut bertujuan untuk menyedarkan rakyat akan sifat sebenar Si Mat Sabu tu supaya semua orang tau. Kalau dah dasar 'Pemakan Dedak' tu, memang tak dapat nak ubah dah perangai dia. Perangai Haramjadah dia tetap macam dulu jugak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. KAt MAlaysia le ni dah tak ada parti yg betul2 memperjuang kan rakyat marhean. Semuanya perangai macam bugima......

    BalasPadam
  2. isu mat sabu khalwat dgn bini org ni crita lama...silap pas jg bagi muka kat org mcm tu smpai blh jd pmimpin tinggi dlm pas dulu. org mcm tu tak layak jd pmimpin sebenarnya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping