Jumaat, Februari 05, 2016

Alhamdulillah! Berkat tak tidur malam ni dah membuatkan Si Azmin tu semakin hari semakin sedar dan mendekatkan diri dia dengan agama. Baru dia nampak macam 'Ostad' sikit.

Mungkin kalau selama hari ini, Si Azmin tu terlalu terikut - ikut sangat dengan perangai Haramjadah Si Ketua Penipu tu. Tapi sejak akhir - akhir ni, dia dah pandai ingat pada tuhan.

Dek kerana tak dapat nak jawab isu yang dibangkitkan oleh Si Chagubard tu mengenai penyelewengan serta pembaziran Rejim Pakatan Selangor, Si Azmin tu tetiba je berubah jadi 'Alim'.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Azmin tu memberi peringatan kepada pihak media supaya menjawab dengan Allah jika benar dakwaan yang dibuat itu secara terbuka.
“Baru-baru ini kita bawa ke Dewan Negeri. Ia dibentangkan dan dibahas, kemudiannya diluluskan. Awak (wartawan) jawab dengan Allah jika ia satu pembaziran,” katanya. - Sinar Harian
Apa yang jelas, kenyataan Si Azmin tu dilihat bertentangan dengan kenyataan wakil Exco Rejim Pakatan Selangor tu sebelum ini. Wakil Exco tu kata, projek tu lulus sewaktu MB terdahulu.


Heh! Kan nampak sangat yang Si Azmin tu dah ketandusan idea untuk memberikan penjelasan mengenai isu yang dibangkitkan. Maka terpaksa la dia gunakan alasan 'Klise' sedemikian rupa.

Semua tu gara - gara Si Azmin tu TAKUT nak ambik tindakan terhadap Si Chagubard tu. Bila didesak suruh dia saman Si Chagubard tu, Si Azmin tu terus senyap dan mendiamkan diri.

Soalnya, kenapa dia tak nak saman Si Chagubard tu sekiranya pendedahan - pendedahan yang dibuat selama hari ini adalah tidak benar? Dah kecut sangat ke buah kerandut Si Azmin tu?

Tapi, takde masalah la kalau Si Azmin tu sekarang ni dah mula ingat pada Allah. Setidak - tidaknya, dia juga perlu lakukan apa yang dia kata. Jangan dia setakat pandai cakap pada orang je sedangkan diri dia sendiri pun tak buat!!! Jangan dia fikir dia 'Suci' sangat!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Azmin ali awak sudah outside pun maukasi tendang masuk gol ker. Kita ada new strikter ....siapee tunggu jerler.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu khalid ali jadi strikke banyak bagus , sudah jaring 28 gol. Ini amin ali aaa malam malam curi ayam kampong.....banyak cantik oiiiii

      Padam
  2. ala bohhhlaaa go go gog go go og gol gol gol golll.........massuukk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping