Jumaat, Februari 05, 2016

Kalau biasanya kita tengok gambar dia dengan pakaian seksi dan make-up tebal membuatkan ramai jantan - jantan yang kecur air liur. Nak pulak bila dia melentuk liuk menari atas pentas.

Tapi bila tengok keadaan dia tengah 'Togel' macam ni, ada jugak yang hilang 'Selera' dibuatnya. Mungkin sebab diorang pun tak sangka sampai tahap itu rupa dia yang sebenarnya.

Kebiasaannya, selebriti terkenal dikalangan artis - artis antarabangsa ni jarang - jarang sangat nak tampil memaparkan wajah ‘bogel’ diorang tanpa secalit mekap bila didepan khalayak ramai.
Namun, perkara itu tidak menjadi masalah buat Jennifer Lopez yang tanpa segan silu membiarkan kekasihnya, Casper Smart merakam wajahnya dalam keadaan tidak bersolek tebal.

Walaupun tidak bermekap glamor seperti mana yang sering digayakannya, namun masih terserlah kecantikan JLo yang kini berusaia 46 tu dalam video yang dikongsi dilaman Instagram miliknya.

Mengulas mengenai hubungannya dengan Casper, pelantun lagu Jenny From The Block itu kata dia tidak mahu terburu - buru mahu berkahwin dan mendirikan rumah tangga buat masa ini.

Dasar orang putih, mana ada diorang tau malu. Diorang boleh "Kahwin" tanpa perlu "Bernikah". Lebih kurang macam Si Azmin dengan puak - puak PAS tu jugak la. Dah "Bercerai" tapi masih lagi nak "Hidup Sebumbung"!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping