Jumaat, Februari 19, 2016

Haduyai!!! Bodoh betul jadi Melayu ni rupanya. Sampai tahap Melayu ni dilabelkan 'Bangang Bin Bodoh Bin Bahlol' secara terang - terangan oleh Presiden parti Kuali tu baru - baru ini.

Kenyataan Presiden parti Kuali tu melabelkan orang Melayu sedemikian rupa adalah satu langkah justifikasi terhadap tindakannya membaling mikrofon sewaktu menyampaikan ucapan.

Bagi pendapat Presiden parti Kuali tu, orang Melayu golongan pertengahan, terutama dikalangan kakitangan Kerajaan yang masih enggan berubah membuatkan dia sangat kecewa.
“Orang Melayu kenapa tak mahu berubah? Takutkah kalau UMNO jatuh, Cina perintah Malaysia? Kenapa bodoh, bodoh, bodoh?
“Apabila orang Cina hendak ambil alih Malaysia melalui pilihan raya boleh atau tidak? Tetapi berapa ramai pegawai kerajaan boleh percaya? Bangang bin bodoh bin bahalol,” katanya.
Dalam erti kata lainnya, orang Melayu ni patut tunduk kepada DAPigs seperti yang telah dilakukannya. Bagi dia, DAPigs ni Bersih, DAPigs ni Maksum. Maka sebab itu rakyat perlu memilih DAPigs.

Selain itu, Presiden parti Kuali ni juga turut mendakwa kononnya Polis Cawangan Khas yang dok bawak Bekas Pegawai Khas Si Tokong DAPigs tu dan menjaja cerita pasal isu Dana Israel.
“SB kerjanya itulah, bawa bekas ahli DAP, Razali (Mohamed Razali Abdul Rahman) diiringi oleh polis pergi berbohong pegawai kerajaan,” lapor akhbar itu.
Soalnya, jika betul apa yang didedahkan oleh Bekas Pegawai Khas Si Lim Guan Eng tu menipu, kenapa puak - puak DAPigs tu sampai hari ini masih tak ambik tindakan dan saman dia?

Tidakkah itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu ada agenda yang tersembunyi sehingga membuatkan mereka Kecut Buah Kerandut untuk mengambil tindakan sedemikian?

Hakikatnya, disebabkan puak - puak Pakatan Haprak tu Takut dengan Bayang - Bayang sendiri la yang membuatkan rakyat, terutama dikalangan orang Melayu tak percaya pada diorang. Tambah pulak pemimpin Pakatan ni kuat menabur Fitnah. Tu pasal la rakyat tak percaya!!!
Categories:

15 ulasan:

  1. memang betul tu...melayu mudah lupa. sekarang melayu bodoh. lepas ni tah apa lagi..

    BalasPadam
  2. Inilah yang dikatakan melayu yang tak sedar diri. Mendapat sokongan 100% dari DAP Cina, sudah menafikan sokongan melayu. Sebenarnya orang yang mengatakan melayu itu bodoh, bangang dan bahlul, dialah 10 kali lebih bangang dan bahlul. Saya orang melayu terasa hati dan tidak akan memaafkan mat sabun dunia dan akhirat.

    BalasPadam
  3. Tauke ada cakap sama mat labu,ahmen aly KITA MENANG UNTUK DIAOLANG boleh tak., mat labu cakap apa tau...bodoh bodoh bangang tolol..awak patong jangan jadi sitrik ker larrrrrrr....kurang ajarrrr mau gado ka...gite le the movie

    BalasPadam
  4. Cissss .....sial punya mikekeropok ganu, bodoh bodoh bangang bagang tooloollllllll.aji ..... siap kau pru 14.'

    BalasPadam
  5. ketua parti pan ni memang tak ada karisma pemimpin la...crmh asyik kata kata kesat je.. yg dipuji dap dn pmimpin syiah. apa nk jd ni.

    BalasPadam
  6. ABEY MAT BOLIH GI CUBA NASIB JADI AHLI POLITIK DISOMALIA PULOK.MANA TAHU BULEH JADI PRESIDING.

    BalasPadam
  7. Kalau dah mat sabu mempunyai IQ 37 di bandingkan chimpanzee yang berIQ 35,maka tak peliklah kalau mat sabu berakhlak begitu.Cuma lebih 2 daripada chimpanzee.Malang sungguh mat sabu yang tak jauh beza corak pemikirannya daripada makhluk chimpanzee.

    BalasPadam
  8. Takde tokoh pemimpin. Kerja dia nak kutok orang aje

    BalasPadam
  9. SAYA PUN X SUKA MAT SABU NIE. PERNAH DENGAR KEMPEN DIER, KATA KESAT PELBAGAI KELUAR DARI MULUT, KALU MENGUTUK TU DARI MOYANG SEBELUM MOYANG TURUN KE CICIT- 7 KETURUNAN DISUMPAHNYA. SANGAT2 TIDAK MELAMBANGKAN KEPERIBADIAN YANG BAIK. MEREKA2 YANG BERSORAK SOKONG,PUN SAMA. MALULA ANAK TENGOK BAPAK MAK BERSORAKKAN ORANG KAT DEPAN PEGANG MIKROFON KELUAR PERKATAAN CARUT. KALU NAK JUGAK DENGAR MAT SABU, JGN BAWAK ANAK2 PLEASE. NANTI ANAK2 MENCARUT: "MAK X PERNAH AJAR MU MENCARUT, DARI MANA BELAJAR, KAWAN?!!" "MAT SABU MAK, YANG KITA DOK SORAK HARITU"

    BalasPadam
  10. memang pun melayu ni bodoh... korang ni kutuk sampai hari kiamat pun, melayu tu bodoh... hoooi... buang masa untuk kutuk...

    BalasPadam
  11. Hahhaha mmg malay bodo pun.. Fikiran org bodo.. Malu LA mgku DRI nie malayu.. Admin block LA post Nie. Tkt sokongan org. Tula smua post yg sma bodo sja. Hqhhaa

    BalasPadam
  12. Hahhaha mmg malay bodo pun.. Fikiran org bodo.. Malu LA mgku DRI nie malayu.. Admin block LA post Nie. Tkt sokongan org. Tula smua post yg sma bodo sja. Hqhhaa

    BalasPadam
  13. Hahhaha mmg malay bodo pun.. Fikiran org bodo.. Malu LA mgku DRI nie malayu.. Admin block LA post Nie. Tkt sokongan org. Tula smua post yg sma bodo sja. Hqhhaa

    BalasPadam
  14. kalau kat Melaka ni dah lama PAN ni dicarutkan...memang x senonoh Mat Sabu ni.
    Gila bayang dengan DAP chauvinis ni��
    Pakatan Hampehh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping