Sabtu, Februari 27, 2016

Hahaha!!! Itu je alasan bertaraf Longkang yang mampu diberikan oleh Macai - Macai Penjilat Bontot puak - puak DAPigs bila ditanya kenapa isu berkaitan 1.2 billion Dana dari Israel tu.

Diorang yang selama hari ini dok sibuk mempersoalkan mengenai Dana Politik sebanyak 2.6 billion didakwa masuk akaun peribadi Datuk Seri Najib, tapi masih lagi GAGAL menjawab isu 1.2 billion Dana Israel.

Setiap kali soalan itu diajukan kepada mereka, maka alasan - alasan yang diberikan pasti cukup meloya untuk kita mendengarnya, persis seumpama budak sekolah tadika yang baru belajar ABC.

Hari - hari diorang sibuk mendesak pihak Kerajaan menjelaskan mengenai isu 2.6 billion tu. Bila pelbagai pihak tampil memberikan penjelasan, Macai Penjilat DAPigs ni masih tak puas hati lagi.

Walaupun sebelum ini pihak SPRM mengumumkan tiada kaitan salahlaku berkaitan dengan dana sebanyak 2.6 billion tu, puak - puak Penjilat Bontot DAPigs ni tetap tak boleh terima.

Malah apabila Peguam Negara menjelaskan bahawa dana tersebut adalah merupakan derma dari keluarga DiRaja Arab Saudi, Macai Penjilat Bontot DAPigs ni tetap terus meroyan.

Berguling - guling diorang mendesak agar isu berkaitan dengan Dana 2.6 billion tu dijelaskan. Padahal, perkara tu dah diberi penjelasan. Diorang je yang masih BEBAL enggan menerima kenyataan.

IRONIKnya, isu berkaitan dengan Dana 1.2 billion yang didakwa diberikan oleh puak - puak Zionist Yahudi tu, tak nak pulak diorang jelaskan kepada rakyat sama ada ianya benar atau pun tidak.

Sebaliknya, Penjilat Bontot DAPigs tu hanya mendiamkan diri dan tidak berbunyi walau sepatah pun mengenai isu 1.2 billion Dana Israel tu. Takut sangat diorang dengan puak - puak DAPigs tu.

Soalnya, adakah benar dakwaan yang dibuat oleh Bekas Pegawai Khas Lim Guan Eng tu? Betul ke DAPigs dapat duit sebanyak 1.2 billion dari Israel bagi menghadapi Pilihan Raya Umum yang lalu?

Dari pendedahan yang dibuat, katanya Israel memberikan Dana sebanyak 1.2 billion tu melalui rakan sekutu mereka di Singapura untuk puak - puak DAPigs menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional.

Pendedahan itu dibuat 5 tahun yang lalu, sebelum Pilihan Raya Umum ke 13 diadakan. Sehingga hari ini, DAPigs masih belum memfailkan saman terhadap Bekas Pegawai Khas Lim Guan Eng tu. Kecut sangat ke Buah Kerandut diorang nak ambik tindakan!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Korang sakut hati ke Israil DERMA 1.2 billion kat DAP......???
    OKlah tu, DAP bukan kebas duit rakyat (KWSP), kemudian ubah duit tu jadi DERMA dari Pak ARAB. Aku tak kisah siapa nak derma, as long as duit tu bukan duit RAKYAT. Dahlah songlap duit rakyat, rakyat juga kena bayar duit yang disonglap kat KWSP tu dengan mengGSTkan kami. Hampeh punya PM.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klu 1.2b tu dr zionis ko rasa islam dan pengamalnya akan lebeh baik ke klo dap perintah?

      Padam
  2. Kita boleh agaklah siapa si DAP tu.... tetapi kita keliru dengan jawapan mengenai 2.6billoin tu. Yang kita hendak cuma jawapan ikhlas dan yang kelihatan ikhlas!

    BalasPadam
  3. duit israel tu mesti dijwb sndiri ole dap. takkan mat sabu berani nk komen dap tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping