Rabu, Februari 10, 2016

Hahaha!!! Tak sangka pulak Si Din Pudu ni boleh meroyan tak tentu arah bila parti 'Kuali' yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu hanya diibaratkan macam "Pelacur" dalam Pakatan Haprak tu.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, PAS mendakwa parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu nak bertanding dikerusi PAS sebab diorang tak dapat kerusi dari PKR dan DAPigs.

Maka sebab itulah parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu tu mula mengatur gerakan dikalangan jenteranya untuk merampas kawasan - kawasan PAS, terutama disekitar kawasan Negeri Selangor.

Dakwaan itu dibuat apabila pemimpin parti 'Kuali' tu mula menyatakan hasrat mereka untuk merampas kawasan yang ditandingi oleh PAS dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Hakikatnya, puak - puak parti 'Kuali' di Selangor tu sendiri pun tak yakin sekiranya mereka bertanding dikawasan DAPigs atau PKR, mereka boleh dapat kemenangan dengan mudah dan selesa.

Dan sudah tentu DAPigs atau PKR tu takkan membiarkan kawasan mereka dijadikan bahan gadaian untuk puak - puak parti 'Kuali' tu menjalankan eksperimen mereka dalam PRU akan datang.

Malah, soal integiriti serta kredibiliti juga menjadi alasan utama buat puak - puak PKR dan DAPigs tu tak memberikan laluan kepada parti 'Kuali' di Selangor tu untuk bertanding dikerusi mereka.

Sehingga hari ini, parti 'Kuali' pimpinan Si Mat Sabu dan Si Din Pudu tu masih lagi GAGAL untuk membuktikan bahawa mereka ada pengaruh dikalangan rakyat diperingkat akar umbi.

Menyedari hakikat ini yang membuatkan puak - puak parti 'Kuali' di Selangor tu mula meroyan dan berhasrat nak bertanding dikerusi yang dimiliki oleh PAS. Setidak - tidaknya, PKR dan DAPigs tak rugi.

Dan disebabkan itu juga, Si Din Pudu mula mengamuk tak tentu arah macam orang hilang akal lalu membuat tuduhan terhadap PAS yang didakwa menjadi jurucakap kepada PKR dan DAPigs.
"Saya tanya tadi maknanya siapa dia, dia PAS dan dia bukan sebahagian daripada Pakatan Harapan bagaimana dia boleh bercakap bagi pihak PKR dan DAP," ujarnya ketika dihubungi.
Realitinya, Si Din Pudu tu sendiri sedar, pengaruh parti 'Kuali' yang dibawah pimpinan dia tu lansung takde diperingkat akar umbi. Tapi, dek kerana MALU nak mengakui kelemahan itu yang membuatkan Si Din Pudu tu meroyan tak tentu arah macam orang hilang anak!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Lepas PRU14 tamatlah riwayatnya.

    BalasPadam
  2. Buang kelaut....

    BalasPadam
  3. tak berkenan langsunglah dengan parti serpihan ni...buat kacau je..

    BalasPadam
  4. Tanam hidup2 spesis ni...hidup memalukan bangsa...BARUA kepada parti kafir...tengokle nanti PRU14....sekarang dabikle dada tu..tak lama lagi..pupus kamu semua.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping