Selasa, Februari 09, 2016

Masih bebal lagi rupanya puak - puak Penjliat Tegar Si Peliwat tu. Masih lagi diorang tak dapat terima hakikat yang Si Ketua Penipu tu bukannya Tahanan Politik, tapi sebaliknya, seorang Peliwat!

Perkara ini bukan sahaja disahkan oleh pihak mahkamah melalui bukti pendakwaan yang telah dibuat selama bertahun - tahun lamanya. Tapi pengakuan juga dibuat oleh wakil peguam Si Ketua Penipu tu sendiri.

Bukan sekali, bukan dua kali. Tapi TIGA kali peguam yang mewakili Si Ketua Penipu tu membuat dakwaan bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat. Pun diorang tak puas hati jugak?

Mula - mula dalam tahun 1997, Si Karpal Singh tu mendakwa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat dan mendesak agar dia dilucutkan dari jawatan Timbalan Perdana Menteri pada ketika itu.

Kemudian sekitar kes Liwat 2 yang melibatkan Bekas Pembantu Peribadi Si Ketua Penipu, sekali lagi Si Karpal Singh tu membuat pengakuan, Si Ketua Penipu tu memang seorang Peliwat.

Malang pulak lepas tu, selepas Si Karpal Singh tu meninggal dunia, peguam yang telah menggantikan Si Karpal Singh tu juga turut mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat.

Jadi, kenapa masih lagi puak - puak Pentaksub dan Pengampu Si Ketua Penipu tak dapat nak menerima hakikat tersebut? Adakah diorang terlalu DUNGU untuk menerima kenyataan sedemikian? Kot ye pun diorang sayang pada Si Peliwat tu, jangan ditunjuk sangat BEBALnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. cukup tempoh nanti bebaslah tu...buat apa dok susah2 nk bebaskn dia klu blum cukup tempohnya..buang masa je...pi buat krja lain lah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping