Ahad, Februari 28, 2016

Heh! Hebatkan Si Tokong DAPigs ni. Dalam tempoh sekelip mata, segala tindakan yang telah dilakukan sebelum ini secara tiba - tiba boleh hilang begitu sahaja dari ingatan semua pihak.

Mudah sangat Melayu lupa dengan apa yang telah dbuat oleh Si Tokong DAPigs tu sebelum ini. Sampai tahap perjuangan nak mempertahankan 'Hak Kebebasan Bersuara' pun dilupakan.

Jika sebelum ini, bukan main hebat lagi Si Menteri Besar Selangor tu pertikaikan tindakan melucutkan jawatan GLC yang telah dilakukan oleh Si Tokong DAPugs tu terhadap dua orang ADUN PKR.

Sehinggakan, bantahan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor tu mendapat respon negatif dari kalangan pemimpin - pemimpin PKR sendiri yang menyatakan rasa kecewa mereka.

Rata - rata, kepimpinan PKR dilihat seolah - olah tidak setuju dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor tu, biarpun dia juga merupakan Timbalan Presiden PKR.

Mereka menganggap, apa yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu sebagai satu tindakan yang tidak wajar yang mengundang persepsi buruk terhadap Pakatan Haprak tu sendiri.

Tapi yang herannya, kenapa pemimpin - pemimpin PKR tu tidak bersetuju dengan tindakan Si MB Selangor sedangkan dia hanya membela keadilan untuk dua orang ADUN dari partinya sendiri?

Kenapa pulak mereka anggap tindakan Si MB Selangor tu keluarkan kenyataan dalam media sebagai satu tindakan yang tidak wajar? Kenapa mereka mahu pemecatan itu dirahsiakan?

Hakikatnya, Si Menteri Besar Selangor tu beranggapan bahawa tindakan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs yang telah memecat jawatan GLC dua orang ADUN PKR tu sebelum ini sebagai zalim.

Ianya secara tidak lansung membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu membelakangi dasar perjuangan 'Hak Kebebasan Bersuara' walaupun dikalangan wakil rakyat Pakatan sendiri.

Jadi kenapa hari ini, PKR masih lagi berdiam diri terhadap tindakan Si Tokong DAPigs tu dan sebaliknya mengecam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Menteri Besar Selangor tu? Nampak sangat la yang puak - puak PKR ni masih 'Tunduk' dan 'Patuh' kepada DAPigs!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. jgn komen bnyk pasal dap tu nanti pan marah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping