Jumaat, Februari 05, 2016

Heh! Nampak gayanya, semakin hari semakin lantang pulak Si Husam Musa tu mempertikaikan parti dia sendiri dari nak menyerang pihak musuh. Makin galak pulak dia membogelkan PAS.

Soalnya, apa yang membuatkan Si Husam tu sesak sangat nak menghentam partinya sendiri? Apa yang menjadi motivasi utama kepada Husam dalam langkah yang sedang dilakukannya?

Adakah ianya sebab Si Husam tu masih lagi menyimpan dendam kerana tidak pilihan utama sebagai Menteri Besar Kelantan bagi menggantikan kedudukan Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz?

Atau, adakah Si Husam tu juga sama seperti pemimpin - pemimpin parti "Periuk" pimpinan Mat Sabu yang menjadi Pemakan Dedak untuk menuruti segala kehendak dan kemahuan DAPigs?

Apa yang jelas, tindakan Si Husam tu menyerang kepimpinan PAS secara terbuka membuatkan ramai yang tertanya - tanya, apa tujuan dia melakukan perkara sedemikian sebenarnya?

Adakah Si Husam tu cuba nak menjadi 'Matyr' atau mencari 'Syahid' agar dia dapat dijulang sebagai seorang 'Pejuang' apabila dia dikenakan tindakan kelak bagi meraih sokongan Simpati?

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Husam tu tak lebih daripada mencari Publisiti Murahan semata - mata kerana Si Husam tu sedar, populariti dia dalam PAS sudah semakin pudar.

Maka, mungkin sebab itu Si Husam tu terpaksa mencari jalan agar dapat mengembalikan kredibiliti dia sebagai seorang pemimpin Ikon kepada Anak Muda seperti yang diterima selama hari ini.

Tapi malangnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Husam tu bukan sahaj membuktikan yang dia hanya sekadar mem-BODOH-kan diri dia sendiri. Bahkan dia juga turut mempamerkan wajah dia yang sebenar.

Sekarang kita boleh lihat sifat ke-KEMUNAFIK-kan yang dimiliki oleh Si Husam tu dengan taktik Politik Retorik yang cuba dimainkan. Kalau Si Husam tu benar - benar mempunyai maruah, dia patut letak jawatan. Bukannya mengharapkan diri dia dipecat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. isu isu merapu rapai tersepaisepai satu demi... satu.1mdb la tppa la yg terbaru mukrizzz la.perjalanan harus bdi teruskan ho ho.
    yang penting pembangkang kena tahu rakyat semakin tahu betapa ampuhnya keperihatinan para pemimpin untuk menjadikan negarani kekal makmor he he.
    sihusam patut ambil iktibar untuk selesaikan masalahnya ngan pas.pas dikira ok la mengambil langkah gantung tak bertali kat dia.agaknya begutu aku agak2.
    selamat pagi!

    BalasPadam
  2. sebagai rkyat klate saya tahu tahap krja husam mcm mana...bnyk jasanya dlm mngumumkan ssuatu projek wlpun gagal.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping