Isnin, Februari 08, 2016

Hahaha!!! Memang lawak betul tengok Si Rafizi ni. Makin hari makin menggelupor pulak dia bila dah kantoi isu berkaitan dengan Tabung Haji tu. Sampai tahap hilang akal dibuatnya.

Kalau selama hari ini, Si Rafizi tu cuba nak menampilkan perwatakan 'Cool' disebalik wajah 'Fitnah' ketika menghadapi sebarang desakan serta kritikan dari orang ramai didalam media sosial.

Kononnya dia nak memberikan gambaran seolah - olah dia memperjuangkan 'Kebebasan Hak Bersuara' dikalangan rakyat. Tapi ternyata, itu semua hanya lakonan Si Rafizi tu semata - mata.

Bila dia diasak dengan pelbagai persoalan berkaitan dengan duit simpanan yang berjumlah hampir RM 500 ribu didalam akaun Tabung Haji, Si Rafizi tu mula bertindak secara beremosi.

Sampai tahap, bila orang ulang semula persoalan mengenai kenapa dia tak keluarkan duit simpanan tersebut dari Tabung Haji, Si Rafizi tu mula membuat tuduhan yang bukan - bukan.

Tapi, tuduhan yang dilemparkan itu tidak mampu untuk menutup kemaluan yang telah terdedah sebelum ini. Persoalan kenapa dia masih belum mengosongkan akaun dia belum dijawab.

Bahkan soal mengenai penerimaan Bonus Tahunan sejumlah hampir RM 25 ribu bagi tahun 2015 sahaja terus menjadi persoalan yang membuatkan Si Rafizi tu mula meroyan tak tentu arah.

Malah Macai - Macai upahan Si Rafizi tu pun tak mampu nak menjawab persoalan yang dibangkitkan oleh pengguna - pengguna dilaman media sosial mengenai isu berkaitan Tabung Haji tu.

Sampai satu tahap, Si Rafizi tu sanggup membelakangi perjuangan partinya sendiri dan menyekat 'Kebebasan Hak Bersuara'. Itu membuktikan yang Si Rafizi tu dah mula menggelupor kesan dari perangai Haramjadah yang ditonjolkan selama hari ini!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. apa nk heran manusia mulut longkang n....

    BalasPadam
  2. Dia dah dicop sebagai pemfitnah oleh mahkamah.... tak banyak kena.. hanya RM1800 je. Dia patut bersyukur berada di Malaysia.

    BalasPadam
  3. Ahli2 PKR..tanya pondan ni mana dpt duit sebanyak tu..keje apa yg dia buat..ke bang NON bagi..MUNAFIK...hidup dilaknati ALLAH..just a matter of time...tunggu..pembalasan ALLAH leb8h dahsyat

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping