Khamis, Februari 04, 2016

Hahaha!!! Aduhai. Sakit betul hulu ginjal bila baca cerita Si Mahfuz Bean ni. Terasa macam nak berguling - guling pulak atas jalan raya melihat akan ke-BODOH-an Si Mahfuz Bean ni.

Hari tu, dia jugak yang beria - ia mendesak agar semua pihak menghormati institusi Raja - Raja Melayu dan tidak membabitkan pihak istana dalam isu kemelut kepimmpinan di Kedah.

Tapi hari ni, ternyata tindakan yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu sendiri tidak mencerminkan apa yang dia perkatakan sebelum ini. Kiranya, dia ni cakap tak serupa bikin jugak la.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Mahfuz Bean tu dilaporkan memboikot upacara Majlis Angkat Sumpah Menteri Besar Kedah yang baru yang berlansung sebelah pagi tadi.

Diantara alasan yang diberikan oleh Si Mahfuz Bean tu ialah kerana dia sendiri tidak dapat menerima komplot penggulingan dan penyingkiran yang berlaku di Negeri Kedah sebelum ini.
"Apalah nasib rakyat Kedah dengan MB baru dan barisan exco yang tiada moral dan integriti politik yang hanya menjadi pak turut membabi buta. Saya cukup sedih dan kecewa dengan pemimpin politik seperti ini," dakwanya dalam satu kenyataan pada Khamis.
Heh! Kan nampak sangat yang Si Mahfuz bean tu bukan sahaja 'Cakap Tak Serupa Bikin'. Sebaliknya dia sendiri pun tak dapat nak membezakan diantara kemelut Politik dan Majlis Istana.

Upacara Majlis Angkat Sumpah tu majlis pihak Istana. Perlantikan yang dibuat pun dengan perkenan pihak Istana. Jadi, kenapa Si Mahfuz bean tu tidak boleh menghormati keputusan pihak Istana?

Kot selama hari ni pun, pernah ke Si Mahfuz Bean tu sokong mana - mana Menteri Besar dari kalangan orang UMNO sedangkan Menteri Besar dikalangan pemimpin PAS sendiri pun dia buat tak tau.

Kalau sebelum ini pun, berbakul - bakul sumpah seranah dan fitnah dilemparkan terhadap Menteri Besar Kedah dari kalangan orang UMNO tu. Jadi, tak payah la Si Mahfuz Bean tu sibuk tunjuk 'Hero' kalau dia setakat nak jadi 'Batu Api' dan mengangguk diair yang keruh!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Habis Mr. Bean ni ada moral? Berapa banyak dia dapat dari Mukhriz? Dulu dapat habuan dari Mahathir kerana menjadi orang suruhannya dalam kempen menuduh PM dalam kes Altantuya dengan pergi ke Australia bertemu Sirul kononnya.

    Yang kesian ramai blogger pembangkang kena kencing. Padan muka.

    BalasPadam
  2. Di mana ada taik di situ la ada Mahfuz..

    BalasPadam
  3. Tak sangka aku Mahfuz Bean ni ada jugak 'Tulang Belakang' kalau nak dibandingkan dgn geng UMNO/BN dengan moto 'Cash is King' depa tu. Syabas Bro.....Aku tetap tak suka bila hang dok bergayut kat DAPpigs tu macam Mat Sabu 121, tapi dari segi hang boikot Mad BAshah punya lantikan, you gaot a pat in tha back for showing your 'STAND'. Geng UMNO yg lain tu semua hampeh tahap GABAN....

    BalasPadam
  4. Yang LANGKAH KAJANG tu boleh pulak si pukimak bodoh banggak mahfuz SRP ni terima ek?
    Ini lah jadinya bila Melayu barua DAP bodoh masuk politik sebagai babi tunggangan DAP. Orang Melayu yang bijak oandai tidak akan menjadi baruah kepada DAP yang anti Melayu dan Anti Islam.
    Harap2 pihak Istana jangan lupa perbuatan memboikot oleh adun pukimak si mahfuz ni.
    Harap2 Istana Perak pun jangan lupa tindakan adun2 pembangkang memboikot upacara perasmian dewan oleh DYMM Sultan dengan tidak memakai baju official.
    INGAT....dapigs ni sememangnya ANTI RAJA2 MELAYU.
    Anjing macam mahfuz ni cuma menjadi barua kepada segala arahan dapigs!!

    BalasPadam
  5. Di mana ada seketui taik di situ ada Mahfuzzz

    BalasPadam
  6. semoga doa admin termakbul, sakit buah pinggang selamanya.

    BalasPadam
  7. Kecia Mahfuzz semue orang hentam dia.Heheeeeee.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping