Selasa, Februari 16, 2016

Amboi!!! Biar betul Si Mahfuz Bean ni. Takkan la orang lulusan 'SRP' macam dia pun ada 'Nafsu Besar' jugak macam Si Mat Sabu tu? Kalau betul, tak heran la diorang 'Kamching' semacam je.

Tapi kalau betul, respek jugak la dengan Si Mahfuz Bean ni. Setidak - tidaknya, pandai jugak 'sembunyikan' skandal dia tu dari diketahui oleh orang ramai. Takde la macam Si Mat Sabu tu.

Jika selama hari ini, kita hanya tau Si Mat Sabu tu je yang pernah kantoi khalwat dengan isteri bekas pemandu peribadi dia sewaktu menjadi Ahli Parlimen Nilam Puri pada tahun 1997.

Tapi dari pendedahan yang dibuat baru - baru ini, rupanya Si Mahfuz Bean tu juga dikatakan turut terlibat sama. Paling tidak, dia dikatakan telah memberikan 'Inspirasi' ke arah itu.

Katanya, Si Mahfuz Bean tu bersama - sama dengan Si Mat Sabu pernah memberikan 'kata - kata semangat' kepada Muslimut PAS untuk 'berkorban' demi menjaga kepentingan parti.
Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"
Nauzubillah! Takkan JUMUD betul pemikiran diorang ni? Pendedahan itu dipetik dari blog Pena Dari Tanah Melayu yang mengulas mengenai video ceramah yang disampaikan pada tahun 2014.

Persoalannya, adakah semudah itu diorang membuat hukum demi untuk memenuhi kepentingan nafsu serakah diorang sendiri? Takkan la diorang ni lansung tak belajar bab agama?

Dan seandainya dakwaan yang dibuat itu tidak benar, berani tak Si Mahfuz Bean atau Si Mat Sabu tu ambik tindakan yang sewajarnya? ATAU, adakah diorang hanya akan mendiamkan diri begitu saja? Diam maknanya setuju. Tak gitu???
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Beranikah Mike Sabu dan Mr. Bean bersumpah lambat?

    BalasPadam
  2. Taraf SRP mane berani..mat bu tengok muka pun dah jijik..mcmnele kak normah boleh berasmaradana dgn dia...huek..nak muntah

    BalasPadam
  3. jgn sebut pasal kes mat sabu dgn normah tu...nanti dia baling mic plk.

    BalasPadam
  4. mahfuz, mat sabu, stopa ali sapa lg bro.. bangkai gajah bro.. tp yg paling bangang tu ramai plak penganut dia tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping