Isnin, Februari 15, 2016

Hehehe!!! Ada betul jugak pesanan yang dibuat oleh Nik Abduh ni. Perangai Haramjadah yang dipamerkan oleh Si Mat Sabu tu jangan diikutkan sangat. Tak mendatangkan faedah pun.

Walaupun kenyataan dibuat merujuk kepada aksi Si Mat Sabu atau kini dikenali juga dengan gelaran 'Mike Sabu' tu membaling mikrofon ke dinding, tapi yang perangai lain pun jangan diikut.

Semua orang pasti ingat. Si Mat Sabu tu pernah kantoi 'Balun' bini pemandu dia sendiri dan ditangkap sedang memadu asmara dibilik Hotel di Kelantan. Perangai tu jangan diikut lansung.

Perangai 'Birah' Si Mat Sabu tu masih berterusan apabila dia kantoi mengambil kesempatan berpelukkan sambil bergambar dengan Amoi sewaktu menghadiri perhimpunan Bershit tahun lepas.

Satu lagi perangai buruk Si Mat Sabu tu ialah menjadi seorang 'Pembelot' kepada perjuangan parti hanya semata - mata dia tak dapat mengekalkan jawatan sebagai Timbalan Presiden.

Bahkan Si Mat Sabu tu juga rela menjadi 'Pengkhianat' kerana PAS tidak mahu tunduk mengikut telunjuk puak - puak DAPigs dan tetap mahu melaksanakan Hukum Hudud di Kelantan.

Perangai itu pun jangan diikutkan juga. Pokok pangkalnya, bukan setakat perangai Si Mat Sabu tu je jangan diikut. Parti yang dia pimpin hari ni pun jangan diikut jugak. Kalau setakat jadi Barua Penjilat DAPigs, baik tak payah!!! Buang masa je cium bontot Chauvanist!!!
KUALA LUMPUR: Pemuda PAS diingatkan agar tidak mengikuti sikap yang ditunjukkan oleh Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH), Mohamad Sabu yang melemparkan mikrofon sewaktu berucap.
Ketua Pemuda PAS Pusat, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkata, beliau tidak menafikan kecewa dengan sikap rakyat yang seolah-olah tidak bersungguh-sungguh melawan kerajaan mengundang perasaan begitu, namun, PAS tidak akan bertindak sedemikian.
“Lempar mikrofon itu cara abang Mat Sabu, bukan cara kita (PAS). Kita tidak kecewa walaupun kita sebut nak lawan kerajaan tapi tidaklah kecewa hingga baling mikrofon. Saya sudah beritahu Pemuda PAS jangan buat perangai macam itu,” ujarnya.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. yg sokong pan kena fikir semula...sbb tu ada yg buat uturn tu....cukuplah mat sabu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping