Selasa, Februari 09, 2016

Dosa? Kah! Kah! Kah!!! Memang lawak betul bila ada orang cuba nak bagi nasihat pada Si Rafizi tu tentang 'Dosa' dan 'Pahala'. Budak sekolah tinggi macam dia mana tau apa itu 'Dosa'.

Tambahan pulak Si Rafizi tu kan 'Maksum' dan 'Suci'. Apa yang dia buat semuanya dikira betul belaka. Itu kan 'Logik' yang biasa diguna-pakai oleh Macai puak - puak Pakatan Haprak tu.

Jadi, tak perlu la ada pihak yang cuba nak mengajar Si Rafizi tu tentang 'Dosa' dan 'Pahala' ni. Kalau Si Rafizi tu tau tentang 'Dosa' dan 'Pahala' ni, dah tentu - tentu dia takkan buat Fitnah yang bukan - bukan main ikut sedap Kepala Lutut dia je!!!
KUALA LUMPUR: Pengerusi Yayasan Murni Aqidah, Datuk Aidit Ghazali tampil menyelar pihak yang gemar menyebar fitnah tentang pengurusan Tabung Haji (TH), yang secara langsung telah menghakis kepercayaan masyakarat terhadap institusi kewangan Islam terbesar dan terpenting itu. 
Kesal dengan tindakan tersebut, Aidit turut menyoal sama ada pihak berkenaan sedia bertanggungjawab atas tindakan mereka yang telah menyebabkan sebilangan pendeposit TH sanggup mengeluarkan simpanan mereka sehingga membatalkan niat menunaikan ibadat haji. 
"Saya dapat laporan ada segelintir umat Islam yang sudah dipilih untuk menunaikan ibadat haji pada tahun ini, namun kerana termakan dengan dakyah dan fitnah berkaitan TH, mereka sanggup keluarkan wang deposit malah siap batalkan niat untuk mengerjakan ibadat haji. 
"Pihak yang telah menimbulkan pelbagai dakwaan terhadap TH kena sedar bahawa bukan kepentingan politik yang merupakan penentuan kebenaran atau pencerahan yang mereka mahu bawa. 
"Mereka kena sedar implikasi yang mereka bawa. Apakah mereka bersedia menanggung dosa apabila ada pihak yang membatalkan hasrat menunaikan haji?," demikian menurut Aidit dalam satu temubual bersama Antarapos hari ini. 
Sebelum ini pembangkang dilihat cuba memainkan isu berkenaan Tabung Haji dengan mendakwa lembaga itu sebagai bankrap, setelah ia mengambil masa sedikit lewat untuk mengumumkan dividen kepada pendepositnya.
Categories: ,

7 ulasan:

  1. rafizi tu gelojoh dlm bnyk hal...jgn layan sngt dia...lihatla nanti nasib dia dlm politik mcm mana.

    BalasPadam
  2. Masih ingat kerana langkah kajangnya si pudin terpaksa meminta maaf kepada Khalid gagap kerana memfitnah.... parti PKR ini parti pemfitnah dan emo... mereka bukan boleh ditegur.. cepat merajuk.

    BalasPadam
  3. Maafkan saya kerana saya tidak nampak Rafizi yang bergizi itu melakukan kesalahan. Saya nampak begitu jelas yang Rafizi adalah bergurau... salah ke?

    BalasPadam
  4. Kesian dgn mangsa kencingan bangsat nie...
    Sanggup ker dia memohon maaf???

    BalasPadam
  5. Makluk MUNAFIK...ya ALLAH jgn biarkan pondan ni hidup bergelumang dgn dosa...kesian mak dia..dpt anak mcm ni..finah makanan harian dia

    BalasPadam
  6. Yg keluarkan duit tu..dah bau hancing.
    Kena kencing dgn piji..kesiannnn.
    Nama dah naik tunai haji..tapi dah terlambat..kena tggu giliran lain.

    BalasPadam
  7. apa pasal la piji buat kerja mcm tu. kesian org nk prgi hj tu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping