Selasa, Februari 09, 2016

Hahaha!!! Kalau kita tengok dari satu sudut, memang betul jugak apa yang diperkatakan oleh blogger Negara Pakatan Rakyat ni. Dan memang patut pun Si Rafizi tu mengamuk taktentu arah.

Yang orang lain sibuk sangat nak pertikaikan pasal duit simpanan dia dalam Tabung Haji sebanyak hampir RM 500 ribu tu kenapa? Duit tu dia simpan sendiri sejak dari kecil lagi. Bukan duit orang lain.

Dan Si Rafizi tu dapat Bonus Tahunan dari Tabung Haji dalam anggaran yang berjumlah sebanyak RM 25 ribu tu pun hasil dari simpanan yang dia buat sebab dia tak kosongkan akaun dia.

Jadi, semua tu hak dia. Yang orang lain sibuk - sibuk nak pertikai kenapa pulak? Bukannya dia usik duit korang pun. Seposen pun dia tak usik. Yang dia pertikaikan ialah pengurusan Tabung Haji.
Si Rafizi tu hanya mendakwa, pihak pengurusan Tabung Haji tu tak amanah kerana mempergunakan duit simpanan pendeposit untuk membayar balik hutang - hutang syarikat 1MDB.

Malah Si Rafizi tu jugak turut mendakwa kononnya pihak Lembaga Tabung Haji tak menguruskan duit simpanan pendeposit dengan betul sehingga mengakibatkan kerugian yang besar.

Kiranya, Si Rafizi tu kata, rakyat tak boleh percaya pada pihak pengurusan Tabung Haji dan terus menyimpan duit dengan mereka. Tapi, dia tak suruh pun rakyat kosongkan duit dalam simpanan.

Sebaliknya, orang yang keluarkan duit simpanan diorang sampai tak tinggal barang SEPOSEN tu je yang BODOH sangat percaya cakap Si Rafizi tu sapa suruh? Diorang yang harus dipersalahkan. Bukannya Si Rafizi tu!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Mak oii ..500 000 ribu. Yong tak peduli, yong nak 25 000 nak beli gelang besar emas nak lawan cincin kecik rosmahh ..............kalau tidak report tok kadi. Ezy selalu tidor kencing malam.

    BalasPadam
  2. Apa nak diherankan Rafijik marah orang pertikaikan DUIT Rm465Knya
    dalam TH tu(yang sekarang mungkin dia dah pindahkan), bukan ke korang marah bila kami pertikaikan duit DERMA RM2.67 Billion sampai nak di SOSMAkan!!!!!!!
    Macam mana marahnya korang, begitulah marahnya Rafijik (agak akulah)
    So, tak payahlah nak bangkit-bangkit benda ni. What goes round comes around!!!!!

    BalasPadam
  3. tabung haji patut pulangkan balik semua simpanan fiji anak lembu gay ni...block dan tutup akaun dan pulangkan semua saving dan setiap sen ke untungan.
    suruh dia simpan kat tempat lain....dia kondem TH bukan main lagi...tapi dividen dia sapu jugak....yg kesian dan bodohnya org awam yg tergesa gesa withdraw ...

    BalasPadam
  4. Simpanan fizi tu sikit. Setahu saya rata-rata simpanan pegawai petronas yg berjimat menjangkau 1 juta. Jadi 400 ribu tu sebenarnya sikit je.

    BalasPadam
  5. Ada juga anjing belaan Jijik ni dok cover dia. Dulu bila fitnah Rosmah fasal cincin boleh anggap gurau. Sekarang ni fitnah TH mau gurau jugak.

    Agaknya budak geli Si KETUM ni dah setahun rasa kena jolok.

    BalasPadam
  6. ketika ini kamu hanya kehilangan bonus Th aje disebabkan termakan hasutan Rafizi, lain kali jangan sampai kamu kehilangan negara disebab mengikut cakap Rafizi, jadikanlah itu sebagai pengajaran sampai kamu mati...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping