Selasa, Februari 09, 2016

Syukur, Alhamdulillah. Setahun rakyat Malaysia dapat menikmati kehidupan yang aman dan damai tanpa sebarang gangguan dari Si Peliwat ni. Kalau tidak, huru hara jugak kehidupan jadinya.

Mana la tau ye tak. Kalau Si Peliwat ni terus dibiarkan bebas nanti, takut bukan Bekas Pembantu Khas dia tu sorang je yang menjadi mangsa. Ramai pulak anak lelaki orang yang jadi habuan dia.

Maklum la. Si Peliwat ni pun nafsu dia besar. Bukan senang nak kekang nafsu Si Peliwat ni. Malah isteri dia pun tak mampu nak kawal nafsu buas Si Peliwat ni walaupun dia dah ada anak cucu.

Tapi, kalau nak kata hidup rakyat di Malaysia ni aman sepenuhnya, tak boleh jugak sebab dia masih ada waris yang sanggup lakukan apa saja demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia.

Malah waris Si Peliwat tu juga sanggup menipu rakyat Malaysia berhubung isu pengurusan Lembaga Tabung Haji yang sampai hari ini membuatkan dia terasa bengkak buah kerandutnya.

Mana tidaknya. Waris Si Peliwat tu beria - ia membuat dakwaan dan mempertikaikan mengenai pengurusan Tabung Haji sedangkan dalam simpanan dia ada duit sebanyak RM 500 ribu.

Kalau betul pihak pengurusan Lembaga Tabung Haji tu tak boleh dipercayai, kenapa waris Si Peliwat tu masih membuat simpanan? Kenapa dia tak keluarkan semua duit yang dia ada?

Dah tak pasal - pasal Macai - Macai Pakatan Haprak tu keluarkan duit simpanan diorang sampai takde yang tertinggal barang SEPOSEN pun. Bahkan ada yang sanggup tak dapat pergi Haji.

Semuanya gara - gara hasutan yang dilakukan oleh waris Si Peliwat tu. Sedangkan dia pulak dapat menikmati Bonus Tahunan hampir sebanyak RM 25 ribu hasil simpanan duit yang berjumlah RM 500 ribu tu. Itu la bahananya bila percaya sangat pada waris Si Peliwat ni!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. KAN KAWE DOK GHOYAT LAMO DOH,LAPIZI SUTUN NI KAKI PUTAR ALAM

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping