Jumaat, Mac 25, 2016

Heh! Menjelang mesyuarat yang katanya bakal diadakan malam ini nanti, puak - puak DAPigs tu sejak dari awal - awal lagi dah mula main 'Wayang Cina' untuk mengelirukan rakyat.

Demi untuk menunjukkan KONONnya diorang ni mengamalkan prinsip 'Cekap, Akauntabiliti, dan Telus' atau CAT, maka salah seorang ADUN DAPigs tu terpaksa dikorbankan.

Dengan kenyataan yang seolah - olah menyindir Si Guan Eng dalam isu berkaitan dengan pembelian rumah mewah dibawah harga pasaran tu, ADUN Berapit ni mula dianggap sebagai 'Hero'.

Ekoran tindakan Guan Eng membeli rumah mewah dengan harga yang lebih murah dari harga pasaran, ADUN Berapit melahirkan rasa kecewa seakan menyesal dengan tindakan tersebut.
Kok Fooi berkata, sekiranya dia diberikan tawaran jualan rumah seperti yang diterima Guan Eng, sudah tentu dia tidak akan menerima tawaran tersebut walaupun ia tidak menyalahi undang-undang.

Jelas Kok Foi, sekiranya dia menerima tawaran tersebut, sudah pasti akan wujud satu pertikaian dan persoalan di dalam kalangan pengamal media dan orang ramai, sepertimana yang berlaku kepada Guan Eng pada hari ini.
"Jika hal ini berlaku kepada saya, saya tidak akan menerima (tawaran jualan)," kata Kok Fooi.
Hakikatnya, semua orang masih lagi curiga dengan kenyataan yang dibuat oleh Si ADUN berapit tu. Adakah dia benar - benar ikhlas melahirkan rasa terkilan diatas tindakan Si Guan Eng tu?

Atau, adakah dia hanya sekadar bermain sentimen Politik Murahan untuk mendapatkan perhatian bagi menunjukkan bukan semua pemimpin DAPigs ni menyokong penyelewengan yang berlaku?

Apa yang jelas, puak - puak DAPigs ni semuanya bukan jenis yang boleh dipercayai sangat pun. Lagi pun, diorang ni memang pandai mempermainkan sentimen dikalangan rakyat demi untuk mendapat sokongan bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Ini bukan isu politikz biar macc buat siasatan dan ambik tindakan...... Macc pun jangan la lengah lengah.......

    BalasPadam
  2. pan tak komen apa2 ke? kan adun tu komen lge tu...

    BalasPadam
  3. Dengan lain perkataan LGE, CM P Pinang dari parti cauvinis DAP (majoriti cina) adalah bodoh.

    BalasPadam
  4. Waa kok foi, lu serupa serupa aisah isteri nabi no 4, aishah anak khalifah.... apa aku pun dah lupa.

    BalasPadam
  5. ms phang agen umno. setup lowest price kat lge. LGE tidak bersalah...hahahaha

    BalasPadam
  6. ms phang agen umno. setup lowest price kat lge. LGE tidak bersalah...hahahaha

    BalasPadam
  7. NAMPAK NYER INILAH KALI TERAKHIR KOK FOI JADI ADUN

    BalasPadam
  8. Lu ni gile le!, meroyan melebihi had gamaknya......
    blog pro. COV. semuanya betul orang lain salah.....
    Anti COV. semua kena Keruak.......404 Fail or Directory not found.
    p la mabuk terjun longkang busuk,tak mati pun...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping