Sabtu, Mac 26, 2016

Kalau orang yang mempertahankan Perdana Menteri daripada didesak oleh puak - puak Pakatan Haprak tu dianggap sebagai 'Pemakan Dedak', apa pulak label yang boleh diberikan kepada puak - puak DAPigs ni?

Sedang orang lain yang menjadi rakan sekutu kepada DAPigs beria - ia mendesak agar Si Guan Eng tu bercuti dari jawatannya sebagai Ketua Menteri, lain pulak kenyataan anak Si Karpal Singh ni.

Dalam kenyataan yang dibuat hari ini, anak kepada Si Karpal Singh tu mendakwa tidak ada sebab untuk Guan Eng memenuhi tuntutan diatas desakan yang telah dibuat oleh pelbagai pihak sebelum ini.

Kenyataan yang dibuat bersama dengan Pengerusi DAPigs Pulau Pinang itu juga menegaskan bahawa tiada bantahan yang dibuat oleh pemimpin DAPigs bagi mendesak Guan Eng pergi bercuti.
"Oleh kerana kita merasakan tiada kes bantahan terhadap Lim (Guan Eng) dan ia merupakan satu bentuk penganiayaan politik, kami berpendapat tiada keperluan untuk Lim pergi bercuti," katanya di ibu pejabat DAP negeri.
Kiranya, suara - suara mereka yang seperti Ambiga dan Si Gay Tua Hisham Rais tu hanya sekadar suara Katak yang menyalak bukit. Suara mereka jelas tidak dipedulikan oleh puak - puak DAPigs tu.

Dalam erti kata lainnya, DAPigs tak ambik peduli pun dengan suara mereka yang selama hari ini hanya dianggap sebagai Barua kepada parti itu. Setakat jadi Macai dan Pelacur kepada DAPigs boleh la.

Kenyataan yang dibuat oleh pemimpin DAPigs Pulau Pinang itu sekali gus membuktikan bahawa DAPigs tidak mengendahkan suara mereka yang menyokong parti tersebut. Kalau suara orang yang menyokong pun diorang boleh buat tak tau, inikan pulak kita yang takde kaitan ni. Lagi la diorang boleh buat tak peduli!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. SEMUT NI GIAN NAK JILAT PUNGOK ROSMAH KOT KKKKAK

    BalasPadam
  2. Case closed! Ha ha .. gobind ini sesuai jadi AG...

    BalasPadam
  3. Kalau menyokong Najib dikatakan makan dedak. Maka peyokong pembangkang diibaratkan makan tahi.

    BalasPadam
  4. pakatan taikk kucing..bersih lah sangaatttt...kwa kwa kwa'klu kena batang hidung sendiri jadi mcam anjing terlalak terlolong...hakkk tuiiii

    BalasPadam
  5. lge tu bukan maksum...klu dia brsalah kna terima je la...tak perlu melalak melolong.

    BalasPadam
  6. ramai pencacai percaya sangat dengan kes 1mdb. saya gerenti 95% tak tahu hujung pangkal. tapi lain pula dengan kes tokong ni, straight forward saja, tak perlu fikir panjang, masih ada yang kata konspirasi. tengok jawapan dari bangsat dap yang seperti budak tadika cuba mempertahankan tokong pun kita dah boleh pasti tokong tu bersalah. sebab tu bangsat dap disuruh tutup mulut, jangan komen.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping