Rabu, Mac 16, 2016

Huh! Banyak persamaan yang boleh dikaitkan diantara Rejim DAPigs Pulau Pinang dengan Rejim Zionist Israel tu. Bukan hanya sekadar Dana Kewangan sebanyak RM 1.2 billion tu sahaja.

Walaupun DAPigs sebelum ini berlakon kata diorang menentang keganasan yang dilakukan oleh Rejim Zionist tu, tapi hakikatnya, apa yang diorang buat di Pulau Pinang tu pun sama je.

Dalam laporan media hari ini, untuk sekian kalinya Rejim Zionist Israel tu dilaporkan telah merampas tanah milik rakyat Palastine seluas 579 hektar secara Haram tanpa belas kasihan.
Baitulmaqdis – Israel merampas sejumlah besar tanah di Tebing Barat yang dijajahnya, berhampiran Laut Mati dan bandar Jericho, lapor Radio Tentera rejim Zionis itu.
Peace Now, sebuah pergerakan Israel yang menjejaki dan menentang penempatan Israel di wilayah yang ditawan rejim berkenaan berkata, kawasan seluas 579 hektar itu adalah rampasan terbesar tanah Palestin di Tebing Barat sejak beberapa tahun kebelakangan.
Menurut kumpulan itu, rancangan meluaskan penempatan Yahudi di kawasan berhampiran dan membina bangunan pelancongan serta kemudahan komersial lain di kawasan itu sudah dirancang pihak berkuasa Israel.
Itu cerita Rejim Zionist di Israel. Di Pulau Pinang pulak, tanah milik orang Melayu dirampas secara paksa dan dijual kepada orang luar oleh Rejim DAPigs yang dipimpin oleh Si Tokong DAPigs tu.

Isu mengenai rampasan tanah orang Melayu secara paksa dan pelupusan kampung - kampung tradisional yang dilakukan oleh Rejim DAPigs tu turut dilaporkan oleh pihak media.
Tapi malangnya, laporan yang disiarkan itu sedikit pun tidak dipeduli oleh puak - puak yang mendabik dada mengatakan diorang ni pejuang 'Ultra Melayu'. Benda tu dipandang 'sebelah mata' je.

Apa yang jelas, tindakan Rejim DAPigs tu merampas tanah yang kebanyakkannya dimiliki oleh orang Melayu dan juga India di Pulau Pinang tu sama Haramjadah seperti yang dilakukan oleh Rejim Zionist Israel. Jadi, menentang DAPigs ni sama je kita menentang Israel!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping