Isnin, Mac 14, 2016

Hehehe!!! Dek kerana sibuk sangat nak masuk campur hal orang lain, sibuk nak selak kain orang, dah tak pasal - pasal je puak - puak DAPigs tu dah kena 'Sound' dengan Pemuda PAS.

Hari ini, puak - puak DAPigs tu telah "dinasihatkan" supaya tidak mencampuri urusan dan tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berkaitan dengan urusan pentadbiran PAS. 

Ini kerana menurut Timbalan Ketua Pemuda PAS, Muhammad Khalil Abdul Hadi, parti itu tidak mempunyai apa-apa kaitan dalam lanskap politik yang diatur dalam PAS.
“Kenapa nak masuk campur urusan PAS? Itu hal PAS. Bukan hal mereka (DAP). Pas bebas membuat pilihan untuk memilih kerjasama dengan mana-mana parti,” katanya ketika dihubungi Sinar Online, hari ini.
Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan Setiausaha Organisasi DAPigs yang mendakwa tindakan PAS membentuk kerjasama politik dengan sebuah parti politik membuktikan parti Islam itu tidak boleh bersendirian dalam menghadapi PRU14 akan datang.

Anthony turut mendakwa, PAS sudah sedar akan kesilapannya ‘menceraikan’ Pakatan Rakyat sebelum ini dan perlu mencari sekutu baharu yang boleh beri kelebihan kepada mereka.

Khalil dalam pada itu juga turut menyifatkan kenyataan yang dibuat oleh Anthony dikeluarkan berikutan rasa terdesak DAPigs ke atas blok politik baharu yang bakal dibentuk oleh Pas.
“Mereka rasa ia satu ancaman kerana blok yang mahu dibentuk oleh Pas ini merupakan blok yang akan diterima oleh rakyat. Ia menunjukkan blok yang dibentuk DAP,PKR dan Parti Amanah Negara tersisih dan tidak mendapat tempat dihati rakyat,” katanya lagi.
Dan memang itu pun hakikatnya. Puak - puak DAPigs tu sedar bahawa peluang mereka untuk terus meracuni rakyat semakin tipis sekiranya PAS mewujudkan satu gabungan baru kelak.

Dalam erti kata lainnya, DAPigs sedar yang peluang mereka untuk merampas kuasa di Putrajaya akan menjadi semakin tipis serta hasrat mereka nak menghasut rakyat menolak Kerajaan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. ASALKAN BUKAN DAPIGS!

    BalasPadam
  2. Say no to pigs ooopppp i mean errr u know what i mean

    BalasPadam
  3. Hah macam tu lah pemuda PAS. Harap disambut baik pemuda UMNO. Pemuda PAS baru cuit sahaja namun Maharaja DAPig dah gelabah biawak.

    Mereka ingat selamanya mereka boleh perbodohkan Orang Islam Melayu dan Rakyat Malaysia yang cintakan keamanan. Mereka gemar merosakkan kedamaian dan keharmonian negara kerana itu adalah agenda perjuangan mereka.

    BalasPadam
  4. semoga dap dn sekutunya ditolak rkyat dlm pru14 nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping