Rabu, Mac 23, 2016

Hahaha!!! Semakin sakit otak puak - puak Pakatan Haprak tu bila isu yang melanda Si Lim Guan Eng tu mula menjadi topik hangat dikalangan rakyat. Terutamanya dikedai - kedai kopi.

Sampai tahap, Si Gay Tua ni pun mati kutu nak cari jawapan yang sesuai untuk menutup kemaluan Si Guan Eng tu yang telah terdedah kepada umum. Sampai 'petak' kepala lutut dia dibuatnya.

Jika sebelum ini, ada la jugak usaha yang dilakukan oleh Macai DAPigs dari kalangan parti Kuali pimpinan Si Mat Sabu tu cuba untuk menjadi 'Hero' dan mengalih tajuk kepada orang lain.

Tapi ternyata, usaha yang cuba dilakukan tu bukan sahaja tak berjaya. Tapi turut menambahkan lagi kemaluan Si Guan Eng tu secara terbuka dan mem-BODOH-kan dirinya sendiri.


Maka, terpaksa la Si Gay Tua ni tampil dan memberi tekanan yang sama seperti yang telah dilakukan oleh Si Ambiga tu sebelum ini. Dia pun tampil membuat desakan supaya Si Guan Eng tu bercuti.

Tinggal lagi, SI Gay Tua tu menggunakan alasan kononnya tindakan itu wajar dilakukan sebagai bukti puak - puak Pakatan Haprak tu tetap dalam perjuangan mereka untuk membenteras rasuah.
"Pada ketika ini memang kerana dia dalam parti pembangkang, (pemimpin) DAP dan juga Ketua Menteri Pulau Pinang maka berita ini besar, meluas (yang memerlukan) siasatan dijalankan.
"Ini untuk membuktikan kepada warga Malaysia bahawasanya tuntutan-tuntutan yang selalu dituntut dulu (oleh) Pakatan Rakyat supaya membanteras rasuah. Jadi ia harus dibuktikan," ujarnya.
Nampak sangat tu semua 'Wayang' belaka. Apa yang jelas, kenyataan Si Gay Tua tu sedikit pun tak ikhlas dan hanya sekadar melepaskan batuk ditangga semata - mata. Bukannya dia serius pun.

Sebaliknya, usaha Si Gay Tua tu hanya membuktikan bahawa Si Guan Eng tu merupakan seorang pemimpin yang HIPOKRIT. Bab mengutuk orang bukan main hebat lagi dia diatas pentas. Tuduh orang menyeleweng dan sebagainya. Tapi realitinya, diorang pun sama je!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Zaman sekarang budak budak tua main dron. Membazir jee buat swimming pool.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping