Khamis, Mac 24, 2016

Hehehe!!! Nampak gayanya, Si Ketua Menteri Pulau Pinang ni sendiri dah membuktikan bahawa dia hanya seorang pemimpin yang "Pandai Cakap Tapi Tak Pandai Buat".

Bak kata orang, Guan Eng ni setakat "Walk The Walk But Can not Talk The Talk". Kalau bab suruh orang lepaskan jawatan bila setiap kali terlibat dengan skandal, pandai sangat dia ni.

Sama macam masa dia tuduh Si Ketua Penipu tu terlibat dalam Seks diluar Tabiie dulu. Masa tu pun dia desak Si Ketua Penipu tu ambik cuti dan berundur dari jawatan sebagai TPM.

Dan sekarang, sewaktu puak - puak Pakatan Haprak tu menyerang Perdana Menteri dalam kes 1MDB, pun Si Guan Eng tu juga turut mendesak agar PM mengambil cuti dan melepaskan jawatan.

Alasan yang diberikan oleh Si Guan Eng, supaya siasatan terhadap kes yang dibangkitkan itu dapat dijalankan dengan sempurna tanpa sebarang tindakan prejudis oleh pihak berkuasa.

Tapi hakikatnya, bila benda yang sama kena pada batang hidung dia sendiri, pandai pulak Si Guan Eng ni bagi alasan kononnya dakwaan yang dibuat terhadap diri dia itu adalah palsu.
GEORGETOWN - Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkata, hari ini beliau tidak nampak sebarang sebab beliau perlu bercuti ketika Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menjalankan siasatan terhadapnya.

"Saya tidak nampak mengapa perlu bercuti kerana dakwaan yang terang-terang palsu terhadap saya," katanya dalam satu kenyataan yang dicatat dalam facebooknya.


Guan Eng menegaskan beliau tidak mempunyai kuasa untuk mempengaruhi hasil siasatan SPRM atau ke atas Peguam Negara, yang mempunyai kuasa pendakwaan sepenuhnya.
Wah! Boleh pulak dia mendahulu siasatan yang dijalankan dengan membuat dakwaan sedemikian rupa. Padahal, pihak SPRM belum pun menjalankan siasatan terhadap kes pembelian rumah tu.

Nampak sangat la yang Si Guan Eng ni tengah terdesak dan menggelupor biawak apabila dia dihimpit dengan isu skandal pembelian rumah mewah dibawah harga pasaran ni. Tu pasal la dia asyik bagi alasan Longkang yang tak masuk akal untuk tutup kemaluan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. ITU C.A.T APA? ITU MEOWWWWWW JER....SEMBANG SERUPA TOKONG. ITU KALIPAH KELEPET JER PANDAI....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping