Selasa, Mac 15, 2016

Saya pun teringin sangat nak tengok setakat mana prestasi parti Rafizi Ramli dan parti Lim Kit Siang tanpa PAS”.

Itu sindiran "pedas" yang dibuat oleh pemimpin PAS Terengganu, Ahmad Amzad Hashim ke atas pemimpin Pakatan Harapan kerana sering memperlekehkan partinya selama hari ini.

Kata Ahmad Amzah, sebenarnya Rafizi yang mewakili PKR dan Guan Eng dari kalangan DAP sedang berada dalam keadaan kelam kabut kerana mengamalkan politik GILA mahu berkuasa.
“Orang-orang mereka ni galak sangat duk mengata konon PAS sudah lemahlah, akan tewas besarlah. Selama ini DAP perlekehkan PAS, tiba tiba pula kata blok ke tiga yang dipimpin PAS akan melemahkan Pakatan Harapan,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Dalam pada itu, Ahmad Amzah juga berkata, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sudah banyak kali menegaskan bahawa bukan tujuan PAS memerintah sebagai satu parti sahaja.

Katanya, negara ini bukan hanya setakat milik parti politik sebaliknya ada banyak badan bukan kerajaan (NGO) yang turut mewakili pelbagai pendapat dan juga aspirasi dikalangan rakyat.
“PAS tidak pernah menolak mentah mentah NGO dalam mana mana rundingan pembentukan usaha politik. Persepakatan politik boleh sebelum pilihan’raya. Selepas pilihan raya pun banyak ruang yang ada,” katanya.
PAS baru-baru ini mengumumkan akan membentuk satu blok politik baharu. Pengumuman itu meresahkan sebilangan besar pemimpin dan penyokong Pakatan Harapan yang khuatir akan memberi kesan kepada gabungan beberapa parti pembangkang tersebut. – mynewshub.cc
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Geng2 P'Gay'R dan DAPpigs ni semua hampas....setanding dengan the Boogeess Warrior. Semua nya lanun penyangak.....

    BalasPadam
  2. Lancho lu lah Anon...frust kot

    BalasPadam
  3. 10.21. ?????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping