Isnin, Mac 14, 2016

Wah!!! Kesian betul tengok Barua DAPigs ni. Baru dia bukak mulut sikit nak memperjuangkan hak kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu pun dia boleh kena "Sound"?

Yang 'sound' dia pulak bukannya orang lain. Tapi dari golongan Pentaksub dan Pengampu Bontot puak - puak DAPigs yang terdiri dari kalangan parti "Kuali" pimpinan Si Mat Sabu tu.

Katanya, hanya semata - mata dek kerana dia cuba mendesak agar isu kandungan deklarasi itu diubah, maka dia telah diberikan amaran 'Kata Dua' oleh pemimpin parti "Kuali" Si Mat Sabu tu.
"Tadi (kelmarin) saya terima SMS dari ahli pimpinan PAN, dia tidak tekan saya tapi nasihat saya supaya hati-hati agar tidak dikenakan tindakan displin," katanya di hadapan lebih 200 hadirin yang menhadiri majlis itu.
Dalam kenyataan yang dibuat sebelum ini, Barua DAPigs tu mendesak agar isu berhubung pembebasan Si Ketua Penipu tu dari penjara juga turut dimasukkan sebagai salah satu syarat.

Malah, Ketua Pembangkang yang juga merupakan Presiden PKR sebelum ini juga telah membuat ketetapan bahawa Pakatan Haprak tu tetap menjadikan isu itu sebagai agenda utama mereka.

Selain itu, Si Barua DAPigs tu juga turut menyatakan bahawa rata - rata penyokong Pakatan Haprak tu mahu mereka yang mengetuai deklarasi tersebut dan bukannya Mantan Perdana Menteri.
"Bila rakyat yang menyokong PH, tidak puas hati dengan apa yang berlaku, pemimpin seharusnya memberi perhatian, betul tak?," soalnya lagi.
Hanya dek kerana dia cuba menyampaikan hasrat itulah yang membuatkan dia diberikan 'amaran' dari kepimpinan parti sendiri dan diugut untuk dihadapkan ke 'Lembaga Disiplin' parti.

Nampak sangat la yang 'Kebebasan Bersuara' dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu pun takde 'Sebebas' seperti yang dinyatakan sebelum ini. Bahkan, siapa yang bersuara pasti akan dikenakan tindakan. Walaupun dia cuba menyampaikan hasrat hati dia sendiri!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. kan org dah kata...ketua pan tu rakan karib dap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping