Khamis, April 14, 2016

Heh! Memang tak heran lansung dengan perangai haramjadah puak Pentaksub Pakatan haprak ni. Diorang ni memang jenis manusia yang takde pendirian dan bertindak mengikut kepentingan Politik.

Jika sebelum ini, diorang kecoh mengutuk dan mengecam tindakan Ketua Polis Negara yang didakwa sengaja menghalang penceramah antarabangsa tu menyampaikan ceramah di Melaka.

Namun, setelah pihak Kerajaan melalui Kementerian Dalam Negeri memberikan kebenaran kepada penceramah antarabangsa itu untuk meneruskan ceramahnya, lain pulak pandangan yang diberikan.

Hanya semata - mata kerana Dr. Zakir Naik banyak kali mengulangi penghargaannya terhadap pihak Kerajaan, maka mula la Pencacai Pakatan Haprak ni 'Panas Punggung' mendengarnya.

Bahkan usaha salah seorang pelajar yang terpengaruh dengan Pakatan Haprak tu sebelum ini yang cuba memburukkan Kerajaan juga telah dipatahkan oleh Dr. Zakir Naik sewaktu menjawab soalan diatas pentas.


Dalam video yang diviralkan itu, berulang - ulang kali Dr. Zakir Naik menegaskan ungkapan didalam bahasa Inggeris, "Don't Blame Your Government. Your Government is a Good Government".

Dan apabila menjawab soalan berkaitan dengan yuran pengajian perubatan yang kononnya didakwa terlalu tinggi itu juga, Dr. Zakir Naik sekali lagi memuji pihak Kerajaan kerana memberikan yuran yang terlampau murah!!!

Malah, apabila Kementerian Dalam Negeri memberikan kebenaran kepada Dr. Zakir Naik meneruskan sesi ceramahnya di Melaka, penceramah antarabangsa itu terus memuji tindakan Kerajaan.
BESUT: Pendakwah antarabangsa Dr Zakir Naik mengucapkan terima kasih kepada kerajaan kerana memberi kebenaran kepada beliau menyampaikan ceramah di Melaka Ahad ini.


Beliau menyatakan rasa syukur walaupun tajuk ceramah ditukar dan menganggap ia cabaran biasa sebagai pendakwah. Pada awalnya beliau dijadual menyampaikan ceramah bertajuk 'Persamaan Antara Hinduisme dan Islam' kemudian ditukar kepada 'Women's Right In Islam'. - lapor mStar
Jadi, tak heran la kalau ada dikalangan puak Pakatan Haprak tu yang melabelkan Dr. Zakir Naik ni sebagai 'Pemakan Dedak' sebab sering kali memuji pihak Kerajaan Barisan Nasional.

Bahkan ada juga yang sanggup mendakwa kononnya penceramah antarabangsa tu dah terlalu banyak 'Makan Budi', maka sebab itu diorang kata dia banyak memuji pihak Kerajaan.

Dalam erti kata lainnya, puak Pencacai Pakatan Haprak ni anggap pujian yang diberikan oleh Dr. Zakir Naik tu tidak dibuat dengan ikhlas. Walhal, diorang sendiri yang tak dapat menerima hakikat bahawa Kerajaan Barisan Nasional ni adalah Kerajaan yang terbaik!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Biasa la pembangkang, bangkang mengangkang, belakang pon kangkang..huhu

    BalasPadam
  2. dah agak dah....ada yg tuduh ulama tu makan dedak. mngkin hrga dedak akn naik slps ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping