Rabu, Jun 22, 2016

Melainkan kalau mereka dari kalangan orang yang BODOH dan Gila Kuasa semata - mata. Maka mungkin pemimpin PAS tu sanggup melakukan perkara tersebut demi memuaskan nafsu mereka.

Tapi, kebarangkalian untuk perkara tu berlaku adalah sangat rendah. Cuma ada beberapa kerat pemimpin je yang sanggup menjilat balik ludah dan kahak yang telah dilemparkan oleh DAPigs selama ini.

Lagi pun, kalau PAS kembali kepada Pakatan seperti mana yang disarankan oleh Si Menteri Besar Selangor tu, nampak sangat la yang diorang lebih mudah tunduk kepada kehendak DAPigs.

Jika selama hari ini, parti tu bukan main rapat kena maki hamun dan disumpah seranah oleh puak DAPigs dari pelbagai sudut. Macam - macam dakwaan dan tohmahan dilemparkan.

Malah takkan pulak PAS nak telan begitu sahaja Pengkhianatan yang telah dilakukan oleh bekas pemimpin mereka yang bertindak menubuhkan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu?

Walhal Pengkhianatan yang dilakukan oleh mereka seperti Mat Sabu, Khalid Samad, Nizar Jamaludin, Salahudin Ayob dan sebagainya turut disertai dengan pelbagai tuduhan yang tidak berasas.

Jadi, takkan semudah itu PAS boleh melupakan segala keburukan dan penghinaan yang telah dilakukan terhadap mereka oleh dua parti tersebut demi untuk memenuhi kehendak Azmin?

Sedangkan dalam masa yang sama, Si Azmin tu sendiri secara terbuka telah mengkhianati PAS secara terang - terangan apabila dia menyokong calon PAN dalam PRK yang diadakan baru - baru ini.

Hakikatnya, cadangan Azmin yang mahu PAS kembali bersama dengan Pakatan Haprak tu adalah untuk menjaga kepentingan Politik Peribadinya menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Sebab Si Azmin tu sendiri sedar, tanpa sokongan dan dokongan dari PAS, maka keinginan nafsu dia yang nak menjadi Perdana Menteri selepas PRU ke 14 nanti akan menjadi semakin tipis.

Secara tidak lansung, cadangan yang dibuat oleh Si Azmin tu telah menghina DAPigs dan parti pimpinan Si Mat Sabu yang menganggap seolah - olah mereka tidak berkemampuan untuk meraih undi.

Padahal, itulah hakikatnya. Terbukti bahawa PAS merupakan sebuah parti yang Paling Relevan sekiranya nak dibandingkan dengan gabungan PKR, DAPigs dan parti Ternakan DAPigs tu secara keseluruhannya. Maka sebab itu Si Azmin nak mempergunakan mereka!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping