Sabtu, Ogos 06, 2016

Nampak gayanya kemelut kepimpinan dalaman yang melanda Pakatan Haprak tu pada ketika ini semakin memburuk apabila ada pihak cuba melancarkan 'Smear Campaign' sesama sendiri.

Tak pasti pulak sama ada taktik ini digunakan sebagai salah satu strategi untuk meraih simpati murahan atau serangan secara peribadi. Tetapi apa yang pasti, tindakan ini adalah memalukan.

Jika dilihat dari satu sudut, 'Perang Saudara' diantara kem Wan Azizah dengan kartel Azmin semakin bertambah meruncing apabila skandal demi skandal mula menarik perhatian umum.

Kalau sebelum ini, Si Rafizi tu tampil membuat pendedahan mengenai kewujudan kes 'Rasuah Betina' yang semakin menular dalam Rejim Pakatan Selangor yang dipimpin oleh Azmin.

Kemudian tak lupa juga dengan pendedahan terhadap penyelewengan dana rakyat yang telah dilakukan oleh NGO Pro PKR yang dipimpin oleh Si Chagubard terhadap Rejim Azmin.

Dan yang terbaru sudah pasti mengenai isu pengezonan semula kawasan tanah Paya Indah Wetland yang didakwa telah ditukar statusnya daripada tapak RAMSA kepada tanah perumahan.

Mungkin dek kerana serangan demi serangan yang diterima secara bertubi - tubi itu membuatkan beberapa pihak tertentu mula merasa 'Tak Senang Duduk' dan 'Panas Punggung'.

Kemungkinan besar mereka juga yang menyebarkan kembali klip video seorang wanita yang didakwa mirip Si Nurul Izzah beraksi dengan pensyarah sewaktu dia masih menuntut di Universiti.

Ada yang mempertikai, kenapa Si Nurul Izzah tu tak ambik tindakan terhadap pihak yang menyebarkan klip video tersebut sekiranya dia menafikan dakwaan yang disebarkan sebelum ini?

Bahkan, mereka juga secara nakal turut mencuit kembali kes perceraian diantara Si Nurul Izzah tu dengan bekas suaminya dan menjadikan isu itu kembali hangat diperkatakan dikalangan rakyat.

Walau apa pun alasan yang diberikan, taktik Jijik sedemikian memang tidak sewajarnya dilakukan kerana ianya bukan sahaja menjatuhkan maruah dan menjejaskan mereka yang terlibat.

Pokok pangkalnya, apa yang dilakukan oleh mereka hanya merendahkan moral serta mentaliti masyarakat dan memberikan pandangan negatif terhadap dunia Politik itu sendiri. Bukannya diorang nak meningkatkan taraf pemikiran rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Memang mereka ni dianggotai oleh makluk yg tidak ada maruah..makluk munafik...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping