Rabu, Ogos 10, 2016

Heh! Macam - macam betul gelagat Ahli Politik di Malaysia ni ye. Dah jadi pemimpin pun, perangai Haramjadah tu juga yang nak ditonjolkan. Patutnya, bila dah jadi pemimpin dia berubah.

Kalau sebelum ini, kita pernah dengar kisah skandal seorang Ahli Politik yang didakwa mengamal seks songsang dan telah meliwat bekas pemandu serta bekas pembantu peribadinya.

Kemudian timbul pulak pendedahan mengenai isu skandal 'Rasuah Betina' yang didedahkan oleh Rafizi membabitkan pemimpin dibawah pentadbiran Rejim Pakatan Selangor.

Kali ini, timbul pulak kisah mengenai seorang Ahli Politik Kanan yang didakwa terlibat dengan skandal seks dimana gambar serta videonya mula tersebar didalam laman media sosial.

Walaubagaimana pun isu ini dikatakan sudah agak lama berlaku iaitu sekitar tahun 2009 dan telah dikitar semula serta tersebar di media sosial untuk memfitnah ahli politik berkenaan.

Didalam pendedahan yang dibuat sebelum ini, Ahli Politik itu dikatakan telah memberikan beberapa projek balak kepada beberapa wanita dan menerima layanan seksual sebagai balasan.

Sumber daripada ahli politik yang rapat dengan pihak yang dituduh serta 'mangsa' itu berkata, keseluruhan pendedahan mengenai isu berkenaan adalah bertujuan untuk memfitnah.
"Saya kenal kedua-dua mereka dengan baik dan apa yang saya boleh katakan ini adalah cerita lama yang digunakan untuk mengugut ahli politik tersebut bagi mendapatkan tender serta wang.
"Wanita ini mempunyai masalah dan sentiasa cuba untuk menjadi mangsa kepada orang kaya termasuk ahli politik untuk memeras ugut wang," kata satu sumber kepada The Star.
Adalah dipercayai bahawa video seks dan gambar-gambar mengenainya mula disebarkan oleh blog Malaysia Respons. Artikel itu juga menyebut bahawa ahli politik berkenaan terlibat dalam pelbagai skandal.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping