Khamis, Ogos 18, 2016

Kebodohan apa yang nak ditonjolkan oleh pemimpin DAPigs ni pun tak tau la. Tapi apa yang pasti, ke-BODOH-an itu akhirnya telah menyebabkan dia hilang kemaluan secara terbuka.

Dalam ke-GHAIRAH-an nak memburukkan Kerajaan dan semua institusi berkaitan, pemimpin DAPigs ni secara tidak lansung telah mem-BONGOK-kan dirinya didalam laman media sosial.

Tampil mempersoalkan kewajaran stesen Televisyen Kerajaan, RTM yang cuba dipelihatkan tidak bersikap 'Patriotik', pemimpin DAPigs ni telah membuat status sembrono tanpa usul periksa.

Rasanya, seluruh rakyat Malaysia yang menonton siaran lansung acara Badminton malam semalam pun tau, sebelum perlawanan bergu campuran Malaysia tu, disiarkan acara suku akhir perseorangan.

Acara akhir bergu campuran Malaysia hanya berkeudara selepas perlawanan tersebut yang bermula sekitar jam 12 tengah malam. Kan nampak sangat kedangkalan pemimpin DAPigs ni sendiri?
Bahana suka sangat menjilat Bontot Guan Eng!!!
Inilah akibatnya jika puak Pakatan Haprak ni sering mengamalkan Politik Beremosi yang bersifat Kebencian tak tentu arah sampaikan apa yang ada didepan mata pun cuba nak dipesongkan dari kebenaran. Penyudahnya, diri dia sendiri juga yang hilang kemaluan!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Lama dak aku dok perhati,memandangkan kepada gambar hiasan yang dipaparkan kepada setiap kali artikal baru sisemut hitam ni....nampak sangat yang kou tu seorang yang sanggat2 gatal gitu!!....lucah semacam.....

    BalasPadam
  2. Nama pun gambar hiasan. Gambar macam tu keluar bagi menggambarkan kebodohan Pakatan.

    BalasPadam
  3. Bodoh lama...tak heran dgn puak dapigs nie....

    BalasPadam
  4. Dap dah tak ada isu nak ditonjolkan utk alih pandangan masyarakat.

    BalasPadam
  5. Bodoh lama...tak heran dgn puak dapigs nie....

    BalasPadam
  6. Bodoh benar ADUN Dog & Pig ni. Itu bukan kerja dia. Lagi pun apa pasal dia tak kacau kawasan penjaja haram Cina. Yg penguatkuasa Melayu tu pulak macam dicucuk hidung je pun...tak ada harga diri langsung.

    BalasPadam
  7. AKIBAT TERLEBIH MAKAN TAIK PALAT

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping