Khamis, Ogos 11, 2016

Heh! Pelikkan apabila salah seorang Pentaksub Kitab Mazhab Rewcastle ni sendiri tampil dan mempertikaikan isi kandungannya yang telah didedahkan kepada umum sebelum ini.

Si Mahfuz Bean ni merupakan diantara pemimpin paling tegar yang mengikuti penyebaran fahaman Kultus Rewcastle yang berkisar mengenai syarikat pelaburan strategik Negara, 1MDB.

Kalau selama hari ini, Si Mahfuz Bean tidak pernah sekali pun tampil mempertikaikan pendedahan yang dibuat oleh Pengasas Mazhab Rewcastle itu mengenai isu berkaitan dengan 1MDB.

Sebaliknya, apa yang dihidangkan oleh Rewcastle melalui laman portal Sarawak Report, sama ada ianya benar atau pun tidak, terus diterima oleh Mahfuz Bean tanpa sebarang banyak soal.

Takde pulak dia sibuk - sibuk nak menuntut bukti yang sah terhadap pendedahan yang dibuat oleh laman portal tersebut. Tapi, kenapa baru sekarang Si Mahfuz Bean tu nak buat sebaliknya?

Kenapa apabila laman portal Sarawak Report itu membuat dakwaan terhadap PAS, baru Si Mahfuz Bean tu buat tuntutan supaya pemilik laman portal itu tampil dengan bukti yang sah?

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, pemimpin PAS yang berjiwa PAN itu tampil mempertikaikan tuduhan Sarawak Report berhubung isu rasuah RM 90 juta terhadap partinya.
“Saya masih tidak mempercayai laporan Sarawak Report yang menuduh PAS menerima derma RM90 juta daripada Perdana Menteri.
“Jika Sarawak Report boleh dedahkan (nama dan akaun), saya percaya pimpinan PAS tersebut akan bersedia memberi pencerahan dan penjelasan, sama ada ia derma politik Najib kepada PAS atau untuk individu tersebut,” katanya dalam satu kenyataan, semalam.
Itu menunjukkan betapa RETORIKnya permainan Politik Longkang yang diamalkan oleh pemimpin seperti Si Mahfuz Bean ni. Kalau tak kena pada diri sendiri, pandai pulak diorang jadikan modal untuk  memburukkan orang lain. Tapi kalau kena batang hidung sendiri, mula la diorang menggelupor tak tentu arah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. KENA BATANG HIDONG SENDIRI TAHU PULAK MENGELUPOR.TAHU PULA MINTA BUKTI SAHIH.HAMPEH PUNYA MAHPUS

    BalasPadam
  2. Hang jaga telo Najib dah lah. Ini nak jaga telo mahfuz plak.

    BalasPadam
  3. Mahfuz sebenarnya main wayang. Nak tunjuk dia masih setia pada PAS. Nak tunjuk bahawa dia masih sokong Hadi. Hakikat sebenarnya dia adalah penyokong kuat PAN. Harum manis. Luar hijau dalam jingga. Sebenarnya dia lagi suka PAS kena bedal.

    BalasPadam
  4. Tak blh ambil kira sangat la org mcm mahfuz ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping