Jumaat, September 09, 2016

Bayangan perpecahan didalam PKR hari ini semakin menyerlah dan ianya tidak hanya berlaku kepada kem Wan Azizah selaku Presiden menentang kartel Si Azmin tu semata - mata.

Tetapi ianya juga turut mula mempengaruhi mereka yang pernah suatu ketika dahulu bersama - sama berjuang demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu.

Nak pulak apabila tindakan sumbang yang dilakukan oleh Si Azmin tu selaku Timbalan Presiden PKR semakin hari semakin mengguris hati mereka yang pernah berkorban demi Reformasi 1998.

Hari ni, salah seorang Bekas Ahli PKR meluahkan rasa hatinya melalui kiriman whatsapp mengenai sikap 'baik Hati dan Perut' "kartel" Azmin terhadap perjuangan PKR sejak kebelakangan ini.

Bekas Ahli PKR itu menggariskan beberapa senarai pengkhianatan yang telah dilakukan oleh PAS terhadap PKR yang jelas tidak dipedulikan oleh 'Kartel Kesayangan' Si Menteri Besar Selangor tu termasuk:
1. Khianat kerusi PKR bertanding... 
2. Menfitnah calon-calon PKR mengedar dadah dan pil kuda... 
3. PRU13 hasut penyokong undi Pas sahaja, undi rakan parti atas pilihan masing-masing... 
4. Tekan pakatan supaya tukar Khalid Ibrahim atas alasan kedekut..... 
5. Apabila nak tukar MB, burukkan PKR dan support Khalid Ibrahim.... 
6. Memaki hamun Anwar di Trengganu dalam suatu pertemuan kerana mahu berbincang isu MB Selangor... 
7. Menghina Wan Azizah tak berkelayakan sebagai pemimpin.. 
8. Mengharamkan undi PKR di permatang pauh.. 
9. Mengadakan perbincangan bekerjasama dengan Umno untuk bentuk kerajaan di Selangor... 
10. Hinggalah menyatakan kerjasama menjadi penasihat Umno-BN...
Jelas Bekas Ahli PKR itu, pengkhianatan yang dilakukan oleh PAS itu ternyata telah mengecewakan pelbagai pihak. Namun ianya tidak sedikit pun diambil peduli oleh Kartel Si Azmin.

Secara umumnya, tindakan PKR Kartel Azmin itu menjalinkan kerjasama dengan PAS adalah bagi memastikan kedudukan mereka di Selangor kekal selepas Pilihan Raya yang akan datang kerana mereka sedar, tanpa PAS, diorang pun takkan ke mana!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Jangan nak cerita keburukan org lainlah cai. Cuba lihat umno dg lebih kritikal lagi. Mungkin umno bagai HIDUP SEGAN MATI TAK MAHU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha anjing dah bengang. Nasihat parti ko dulu la jing

      Padam
    2. Kamu yg anjing..jilat punggong kabir harbi...BRIM kamu sapu..xde maruah..munafik..xcium bau syurga.spesis ni..

      Padam
  2. Heh...betoi ke cerita tu...kot2 kecewa dgn parti dok tuduh itu ini plk.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping