Khamis, September 22, 2016

Heh! Terasa insaf sekejap bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Khalid Samad ni. Memang hebat betul Ahli Parlimen Shah Alam ni berhujah rupanya. Memang aksum sungguh!!!

Kalau sekali pandang, macam Si Khalid Samad ni takde pernah buat kesalahan mahupun dosa selama hari ini terhadap bekas parti yang dipimpin oleh Hadi Awang tu. Kiranya dia je yang 'Suci'.

Walhal tindakan dia mengkhianati parti PAS sebelum ini serta mengingkari baiah yang telah dibuat itu jelas lebih teruk dari kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang berhubung kewujudan PAN.

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan Si Khalid Samad ini juga boleh disifatkan sebagai satu luahan kemarahan serta rasa kecewa dia terhadap kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang.

Kalau dilihat semula, hampir saban hari dan waktu Si Khalid Samad tu masih lagi menyemai sifat kebenciannya terhadap PAS walaupun dah hampir setahun parti PAN tu ditubuhkan.

Namun, ianya masih tidak mampu meredakan kemarahan serta kekecewaan Si Khalid Samad tu sendiri. Sebaliknya, api kebencian dia terhadap PAS serta pimpinan parti itu semakin membara.

Bahkan setiap kali pemimpin PAS menyuarakan pandangan mereka terhadap apa sahaja isu didalam Malaysia pada ketika ini sudah pasti akan dibidas dan dijawab oleh pemimpin PAN seperti Si Khalid Samad.

Itu membuktikan yang pemimpin PAN seperti Si Khalid Samad ni masih belum dapat 'Move On' dengan kewujudan parti barunya yang dilihat semakin tidak relevan dalam arus Politik di Malaysia.

Mungkin dek kerana enggan menerima hakikat tersebut yang menjadi penyebab utama kenapa pemimpin parti itu masih lagi terus memendam perasaan benci dan berhasad dengki terhadap PAS. Kalau tidak pun, diorang hanya mengikut telunjuk DAPigs!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Maksud melutut di sini ialah patah balik atau akur. Tiada wujud kata melutut depan tuhan.melutut depan raja mungkin ada. Dalam Islam Yang ada cuma rukuk dan sujud iaitu ketika solat.. Khalid ni buat kerja Dajai nak memadamkan shiar rukuk dan sujud dan diganti dengan melutut. Bodohnya biol punya MP. Ngaku Muslim pulak tu. Chiss bedebah..

    BalasPadam
  2. melutut di celah kaki dan kankang DAPig Harbi tu mcm man apulak wahai khalid senget oii??

    BalasPadam
  3. Hairan betul ye, Khalid Samad ni bukan kah orang Islam.....tapi yang dia benci dan dendam terhadap orang lain berlebih lebih tu sifat orang Islam yang alim ke?
    Dia ni memang jenis tunjuk pandai, kalau orang lain yg tak betul, dihentam nak,kalau dia tak betul.. tak ape pulak tu, dia buat don't know je.
    Ape jenis punya orang ni.

    BalasPadam
  4. Sejak jdi pemimpin pan si khalid ni bnyak buat kenyataan bodoh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping