Ahad, Oktober 02, 2016

Heh! Kesian betul tengok gelagat yang menimpa orang tua bangka ni ye. Dah lama hidup dan bergelumang dalam Politik pun, masih ada orang yang sanggup kencing dia hidup - hidup.

Yang dia pulak sikit punya BODOH terima apa sahaja yang dinyatakan oleh orang lain tanpa menyemak sama ada maklumat yang telah disampaikan kepada dia tu betul atau pun sebaliknya.

Moh kalau PAN tu kata keahlian mereka sekarang mencecah 1juta sekali pun, Si Apek Kit Siang tu tetap akan percaya dengannya tanpa meminta sebarang bukti mengenai maklumat yang disampaikan.

Begitu juga la dengan dakwaan lain yang selama ini menjadi modal Politik Longkang puak Pakatan Haprak tu. Pun diorang tak pernah sekali meminta sebarang bukti yang sah mengenainya.

Sebagai contoh, Si Apek Kit Siang tu pada tahun 1997 pernah membuat dakwaan terhadap Si Ketua Penipu tu yang tdituduh mengamalkan salah laku moral dan terlibat dengan seksual songsang.

Si Apek Kit Siang tu mendakwa dia mempunyai bukti yang kukuh mengenai tuduhan yang dilemparkan itu dan mendesak agar Kerajaan pimpinan Tun Mahathir mengambil tindakan terhadapnya.

Tapi sebaliknya, apabila Tun Mahathir tendang Si Ketua Penipu tu keluar dari UMNO dan dipecat dari jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri, Si Apek Kit Siang tu pulak yang menyokong dia.

Bila didesak suruh dedahkan bukti mengenai salah laku seksual yang didakwa sebelum ini, sampai ke sudah Si Apek Kit Siang tu menutup rapat mulut dia dan hanya mendiamkan diri.

Malah, Si Apek Kit Siang tu juga turut memberikan alasan kononnya dakwaan yang dibuat itu hanya sekadar konspirasi Politik pihak Kerajaan untuk memecah - belahkan Pakatan Haprak tu.

Jadi tak heran la bila dah sampai dihujung usia Si Apek Kit Siang tu pada ketika ini, dia semakin mudah ditipu oleh orang lain. Moh kalau orang kencing atas kepala dia pun dia takkan sedar sebab selama ini, dia sendiri pun dok buat benda yang sama!!! Hari - hari kencing kuat!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Pan dgn apek ni sama meroyan je.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping