Isnin, Oktober 03, 2016

Hahaha!!! Mungkin hari ni hari yang penuh dengan lawak jenaka yang sengaja dihidangkan oleh pelakon - pelakon Politik dari kalangan puak Pakatan Haprak tu kepada rakyat gamaknya.

Masuk kali ini, entah berapa kali gamaknya Si Nurul Izzah tu memalukan diri sendiri dengan dakwaan liar yang jelas tidak berasas berhubung cadangan persempadanan semula SPR tu.

Jika sebelum ini, Si Nurul Izzah tu dah banyak kali tampil dengan dakwaan kononnya cadangan SPR itu hanya akan menguntungkan sebelah pihak dan bukan puak Pakatan Haprak tu.

Namun apabila diminta supaya dia membuat bantahan mengikut saluran yang betul, jelas Si Nurul Izzah tu menemui ke-GAGAL-an apabila hanya berjaya kumpul 100 orang je untuk buat bantahan.

Mungkin dek kerana ke-GAGAL-an itu membuatkan Si Nurul Izzah tu kecewa sehingga menyebabkan dia mula hilang akal dan meroyan tak tentu arah sampai tahap dia nak saman pihak SPR.
"Kerana itu, pada peringkat kerajaan Selangor, peringkat saya, ramai anggota parlimen - termasuk DAP - kita bukan saja bantah persempadanan, kita akan saman SPR," katanya dipetik daripada Malaysiakini.
Persoalannya, atas dasar apa yang Si Nurul Izzah tu nak saman Suruhanjaya tersebut sedangkan ianya masih lagi diperingkat 'Cadangan' yang jelas masih belum dilaksanakan lagi?

Jika dilihat dari satu sudut, tindakan Si Nurul Izzah tu membuktikan yang dia jelas sudah kehabisan modal Politik untuk menjaja dakwaan yang telah dihidangkan kepada rakyat sebelum ini.

Tambahan pulak, kenyataan yang dibuat itu menunjukkan yang Si Nurul Izzah tu seolah - olah lupa bahawa dia menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu melalui taktik Politik Kotor.

Barang perlu diingatkan bahawa Si Nurul Izzah tu hanya berjaya mengekalkan jawatannya sebagai Ahli Parlimen Lembah Pantai selepas dia menabur Fitnah terhadap calon Barisan Nasional.

Jadi, tak perlu la Si Nurul Izzah nak berlagak seperti seorang pemimpin 'Suci' dari melakukan sebarang keburukkan sedangkan dia menang Pilihan Raya pun hasil dari menjaja fitnah terhadap orang lain demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Tak habis habis nak menyaman orang. Kerja lain tak ade ke. Pergi la jenguk2 kawasan pilihanraya sendiri. Dok menyebuk hal2 lain buat ape. Ini lah MP tak matang, berhingus lain dah nak ajar orang lain.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping