Jumaat, Mac 24, 2017

Hahaha!!! Malu betul tengok gelagat pemimpin DAPigs ni. Bila dah kecut buah kerandut, ada hati nak panggil 'Geng' untuk tolong pam balik bagi buah kerandur dia nampak segar macam baru.

Jika sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu telah dicabar secara terbuka agar mengambil tindakan undang - undang dan memfailkan saman terhadap kenyataan yang dibuat oleh Tan Sri Annuar Musa.

Dan cabaran itu bukannya dibuat oleh orang lain. Sebaliknya, cabaran itu keluar dari mulut Ketua Penerangan UMNO Malaysia itu sendiri dalam satu ceramah yang diadakan baru - baru ini.
Cabaran itu dibuat ekoran label yang diberikan oleh Tan Sri Annuar Musa yang mendakwa Si Apek Kit Siang tu sebagai salah seorang pemimpin DAPigs yang suka mengamalkan sikap Rasis.

Tapi, dek kerana buah kerandut Si Apek Kit Siang tu dah kecut disebabkan faktor usia yang membuatkan dia semakin nyanyuk, Punah-Sihat kepada DAPigs tu mula meroyan tak tentu arah.

Dia pulak yang kemudiannya membuat tuduhan terhadap Tan Sri Annuar Musa dan menggelarkan Ahli Parlimen Ketereh itu sebagai 'Bapak Rasis'. Lepas tu, dia suruh Tan Sri saman dia pulak.

Hehehe!!! Itu yang kelakarnya. Bila dia kecut buah kerandut nak ambik tindakan saman terhadap Tan Sri Annuar Musa, Si Apek Kit Siang ni pulak keluarkan kenyataan suruh Tan Sri buat benda yang sama.

Lawak apa yang cuba dipamerkan oleh Si Apek Kit Siang ni sebenarnya? Adakah Si Apek Kit Siang tu ingat dengan cara itu dia mampu membuatkan Tan Sri Annuar Musa hilang akal macam dia?

Dek kerana cabaran yang dibuat oleh Si Apek Kit Siang itu tidak diendahkan oleh Tan Sri, maka keadaan itu membuatkan Punah-Sihat DAPigs tu menjadi semakin hilang akal dan tak tentu arah.

Mungkin sebab itu Si Tony Puaka ni tampil membuat desakan supaya diadakan sesi debat diantara kedua - dua pemimpin Politik itu agar isu yang dibangkitkan dapat dijadikan bahan Politik.

Hakikatnya, debat yang dicadangkan oleh Si Tony Puaka ni tak perlu sebenarnya. Kalau Si Apek Kit Siang tu mahu menutup kemaluan dirinya sendiri, kenapa tidak dia failkan saman terhadap Tan Sri Annuar Musa? Kenapa dia perlu bantuan dari Tony Puaka untuk pam buah kerandut dia semula!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping