Ahad, Mac 05, 2017

Heh! Buat sekian kalinya, kita ulangi. Kesian la pada Si Apek Kit Siang ni. Dia dah tua. Nyanyuk pulak tu. Maka sebab itu la dia suka buat perangai macam budak yang baru pandai berjalan.

Jika sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu didakwa mudah 'Panik dan Gabra' tak tentu arah kerana terdesak menjual nama Allahyarham Nik Aziz bagi mendapatkan sokongan dari rakyat.


Sekarang, Si Apek Kit Siang tu sekali lagi menunjukkan sifat nyanyuk dia secara terbuka apabila menonjolkan sikap Hipokritnya kerana mendesak Menteri Besar Johor mengambil cuti.

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Apek Kit Siang itu membuktikan bahawa dia sifat "Dwi Muka" berhubung isu kes rasuah yang dikaitkan dengan anaknya sendiri sebelum ini.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Si Apek Kit Siang tu hanya mendiamkan diri dan tidak bersuara memaksa anaknya, Lim Guan Eng bercuti ekoran kes rasuah banglow Terlajak Mewahnya.

Bendahari MIC Kebangsaan, Datuk Seri Vell Pari tampil membidas tindakan Kit Siang yang juga merupakan Punahsihat DAPigs itu sebagai seorang pemimpin yang tidak mempunyai otak.
“Isu rasuah hartanah itu melibatkan anak exco negeri bukannya menteri besar, kedua exco berkenaan Datuk Abdul Latif Bandi secara sukarela bercuti panjang daripada jawatan kerajaan negeri untuk membantu siasatan itu secra telus tanpa ada campur tangan.
“Menteri Besar juga menyatakan pihaknya sedia bekerjasama dalam siasatan ini tetapi Kit Siang seolah tidak mahu menerima fakta bahawa kerajaan Johor mengambil langkah proaktif untuk memastikan siasatan SPRM dilakukan dengan profesional.
“Kit Siang hanya mempolitikkan isu demi kepentingan politik partinya. Saya dengan tegas mengingatkan Kit Siang dari parti cauvanis itu bahawa daripada meminta Khaled bercuti, lebih baik nasihati anak anaknya (Lim Guan Eng) bercuti sehingga kes rasuah terhadapnya di mahkamah selesai dan dibuktikan tidak bersalah,” katanya dalam satu kenyataan kepada MalaysiaGazette hari ini.
Pokok pangkalnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Apek Kit Siang tu sejak kebelakangan ini adalah hasil daripada sikap terdesak DAPigs yang sudah ketandusan idea kerana diselubungi pelbagai isu yang melibatkan kepincangan diperingkat dalam parti tersebut!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dah tua bangka tpi masih tak sedar diri. Ini satu penyakit yg sukar diubati.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping