Khamis, Mac 02, 2017

Heh! Nama je Si Khalid Samad ni Pengarah Komunikasi PAN. Tapi hujah yang diutarakan oleh dia ternyata hanya boleh disama-tarafkan dengan Tong Sampah yang dah bocor dan berlubang.

Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad ni membuktikan bahawa dia terlalu dangkal dalam berhujah sehingga membuatkan dia seolah - olah terlupa dan tak sedar diri.

Dalam kenyataan yang disiarkan hari ini, Si Khalid Samad tu mendakwa PAS akan kehilangan kubu kuat mereka di Kelantan jika masih terus enggan bekerjasama dengan Pakatan.

Kata Si Khalid Samad, sekiranya PAS mengekalkan pendirian tersebut, maka ianya adalah amat sukar untuk partiitu terus memerintah Negeri Kelantan selepas Pilihan Raya Umum yang akan datang.
"Soal sama ada PAS kekal atau tidak (di Kelantan), saya rasa PAS pun mesti bersedia untuk lebih bersikap terbuka dan berbincang. Jika ia masih hendak bersendirian seperti sekarang, saya yakin PAS akan kehilangan Kelantan," demikian menurut Khalid kepada Antarapos, hari ini.
Kalau dilihat dari satu sudut, sewaktu PAS berada dalam Pakatan Haramjadah tu sebelum ini pun, parti lain dalam gabungan pembangkang itu tidak memberikan sebarang faedah kepada mereka.

Nak harapkan PKR, diorang pun hanya setakat mampu menang satu DUN sahaja. DAPigs lansung tidak memberi sebarang sumbangan kepada PAS kerana mereka tidak bertanding di Kelantan.

Hakikatnya, jika betul PKR atau DAPigs yang menjadi sebahagian dari gabungan Pakatan sebelum ini ada membantu, maka sudah parti ada wakil dari kedua - dua parti itu dalam pentadbiran Rejim PAS di Kelantan.

Maka secara kesimpulannya, tindakan Si Khalid Samad tu membuat dakwaan sedemikian ternyata terlalu lemah dan boleh dipertikaikan. Bahkan secara tidak lansung, kenyataan Si Khalid Samad tu hanya boleh dianggap sama taraf dengan LONGKANG!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. ini kompom bercakap dalam tidur ni

    BalasPadam
  2. Eluk si Khalid ni masuk program lawak Astro. Mcm. tak berapa nak sesuai jadi pemimpin.

    BalasPadam
  3. Kerusi si Khalid pun belum tentu menang di shah alam. Nak sembang pasal kelantan kununnn..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping