Isnin, Mac 20, 2017

Hahaha!!! Kelakar pulak bila baca kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi ni. Secara tak lansung, dia telah membuka kemaluan diri dia sendiri dan mengakui bahawa dia bukan orang yang cukup 'Kuat'.

Tapi, tak heran la kalau Si Rafizi tu tak nak mengaku dia kuat untuk bertanding di Pekan bagi menentang Datuk Seri Najib sebab sifat dia yang sama macam Pondan dibelakang Chow Kit.

Maka sebab itu Si Rafizi tu cuba nak memperdagangkan nama Ezam Mohd Nor yang pada suatu ketika dahulu pernah digelar sebagai 'Pelacur Politik' oleh Si Ketua Penipu tu secara terbuka.

Kata Rafizi, sekiranya Ezam nak bertanding di Pekan dan berhadapan dengan Datuk Seri Najib, maka bekas Ketua AMK merangkap "Pelacur Politik" itu perlu menjadi seorang yang cukup Kuat.
"Tetapi dalam masa yang ada ini, kalau hasrat Ezam itu lawan Najib, dia kena jadi orang yang paling kuat 'pukul' Najib sampai Najib 'tempang'. Kemudian saya rasa tidak ada masalah untuk orang itu melawan Najib atau parti mana pun," katanya.
Soalnya sekarang, kenapa pulak Si Rafizi tu nak menjaja nama Ezam? Adakah dia sendiri tidak yakin dengan kemampuan yang dia ada untuk menumbangkan Datuk Seri Najib di Pekan?

Apakah selama ini Si Rafizi tu tak cukup kuat 'Pukul' Najib dengan pelbagai tuduhan serta sebaran fitnah yang dijaja sehingga mampu membuat Perdana Menteri itu menjadi 'Tempang'?

Atau mungkin, kenyataan Si Rafizi tu hanya sekadar satu sindiran kepada Ezam yang sebelum ini kerap kali bertukar - tukar parti dengan membawa kotak - kotak kosongnya merata - rata.

Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi itu sahaja membuktikan yang dia sendiri tidak mempunyai cukup keberanian untuk bertanding di Pekan. Jadi, tak payah la Si Rafizi tu nak berkokok macam 'Ayam Jantan' kalau buah kerandut dia sendiri dah kecut!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kalau si 🐙 bertanding kat Pekan boleh jugak, biarkan yang pembangang kalah supaya jangan ada pembangkang yang bangang (pembangang) mcm si 🐙 ni... Ahli parlimen tapi bangang...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping