Rabu, April 19, 2017

#TogokApaTuKak? #TanganKatManaTuBang???
Itu diantara alasan yang telah diberikan oleh Si Gundik Kit Siang tu sewaktu menjawab isu gambar panas dia dengan Anak Kacukan DAPigs yang tersebar dilaman media sosial sejak petang semalam.


Tapi malangnya, Si Gundik Kit Siang tu takde pulak cuba nak menafikan dakwaan bahawa dia yang dimaksudkan dalam gambar tersebut. Sebaliknya, dia cuba nak kaitkan dengan isu lain pulak.

Dalam kenyataan yang dibuat, Si Gundik Kit Siang tu mendakwa kononnya tindakan pihak yang telah menyebarkan gambar tersebut telah mencerobohi privasi 'Individu' yang dimaksudkan.
“Saya anggap Pilihan Raya Umum (PRU) sudah sangat hampir. Tidak kiralah siapa yang ada dalam gambar atau video yang mereka dakwa itu saya, ini adalah pencerobohan privasi utama dalam kehidupan individu itu.
“Saya sedih budaya politik kita telah melangkau sehingga tahap ini. Saya tiada masa untuk melayan serangan ini ataupun menyimpan dendam,” katanya menerusi aplikasi WhatApps, sebentar tadi.
Pelikkan? Kenapa Si Gundik Kit Siang tu nak kaitkan gambar tu dengan Pilihan Raya pulak jika benar dia tidak terlibat? Nampak sangat alasan Si Gundik Kit Siang tu memang tak masuk akal.

Dan apa yang lebih menghairankan ialah kenapa Si Gundik Kit Siang tu enggan mengambil tindakan undang - undang dan memfailkan saman terhadap pihak yang menyebarkan gambar tersebut?

Namun apa yang melucukan ialah apabila sebelum ini Si Anak Kacukan DAPigs tu pernah tampil nak mentarbiyahkan PAS mengenai perjuangan Islam yang kemudiannya dijawab oleh pemimpin PAS.


Pokok pangkalnya, isu yang cuba dibangkitkan ialah mengenai Moral pemimpin DAPigs tu terhadap Islam. Tindakan pemimpin Islam yang ada didalam DAPigs ini jelas cuba memperlekehkan hukum Islam itu sendiri.

Apa yang jelas, pendekatan Islam yang dibawa oleh DAPigs ini adalah dalam corak Islam Liberal yang bertentangan dengan pendekatan Islam itu sendiri. Bagi diorang, dosa yang diorang buat diorang tanggung sendiri. Takde kaitan pun dengan orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping