Khamis, April 20, 2017

Ya! Memang sepatutnya Si Khalid Samad tu rasa bersyukur kerana dia tak Lunyai kena belasah depan bangunan Parlimen sebelum ini diatas tindakan biadap yang telah dilakukannya.

Nasib baik yang berdepan dengan dia tu adalah anak Ahli Parlimen Pasir Salak. Kalau kena pada orang lain, tak tau la bagaimana pulak nasib yang bakal menimpa Si Ahli Parlimen Shah Alam tu.

Bayangkan la. Anak mana yang tak marah apabila bapa mereka diberikan gelaran SIAL dan ianya diulang - ulang beberapa kali? Kot kalau anak Si Khalid Samad tu sendiri pun akan rasa marah.

Maka tak hairan la apabila Firdaus Tajuddin, salah seorang anak kepada Ahli Parlimen Pasir Salak berkata, Si Khalid Samad, sepatutnya bersyukur kerana tidak mengalami sebarang kecederaan.
“Dia patut bersyukur, kalau dia hina bapa orang lain, mungkin dia teruk dipukul,” katanya kepada FMT.
Firdaus, 35 dan abangnya Faizal, 43, adalah merupakan anak kepada Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman, Ahli Parlimen Pasir Salak yang juga Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.

Mereka bersama 6 orang yang lain telah dijatuhkan hukuman denda kerana menggunakan perkataan kesat dan berkelakuan mengugut Khalid tahun lepas dengan niat mengganggu keamanan.

Ia selepas Tajuddin dan Khalid bertikam lidah di dalam sidang Dewan Rakyat, selepas Khalid melabelkan Ahli Parlimen Pasir Salak itu dengan perkataan “SIAL” yang diulanginya beberapa kali.

Khalid sebeluk ini tampil menyatakan rasa kecewanya terhadap hukuman yang dikenakan ke atas Firdaus dan Faizal, mencabar mereka berdua mengulangi perkataan “Kok” terhadap Teresa di luar Dewan.

Namun, Firdaus menjelaskan, cabaran yang dinyatakan oleh Si Khalid Samad itu tidak ada kena mengena dengannya. Sebaliknya, mereka marah kerana Si Khalid tu menggelarkan bapa mereka 'SIAL'.
“Kami tidak terlibat dengan pertelingkahan berlaku antara mereka. Kami marah kerana Khalid memanggil bapa kami ‘sial’ dan mencabar kami mengulangi perkataan ‘kok’ sebagai berniat jahat, cuba putar belit untuk mengalih isu sebenar ,” katanya.
Pokok pangkalnya, tindakan Si Khalid Samad tu yang memberikan label sedemikian terhadap Ahli Parlimen Pasir Salak itu membuktikan bahawa sifat Kurang Ajar ni memang dah menjadi sebahagian dari amalan puak Pakatan Haprak ni!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Khalid meroyan sakan..

    BalasPadam
  2. semoga kau dilaknat Allah Taala wahai Khalid Samad. ko dah ganti perangai jahat SIAL Nizar Lambai satu ketika dulu.

    terkini ko buat SIAL pula semasa pembentangan RUU355!

    BalasPadam
  3. khalid kepala taik busuk.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping