Khamis, April 20, 2017

Huh! IRONIK bukan? Jika selama ini, DAPigs cuba menunjukkan seolah - olah parti mereka itu 'Mesra' dengan orang Melayu apabila mereka membuka ruang buat orang Melayu menyertainya.

Namun ternyata, kini taktik Politik Murahan yang cuba dijaja oleh DAPigs itu telah memakan diri mereka sendiri apabila mereka kini mula dilihat lebih "Anti Islam" dari sebelum ini.

Inilah yang orang kata sebagai 'Sesumpah Politik' yang sebenarnya. Depan orang bukan main lagi. Pakai tudung, jalan pun terkedek - kedek. Kalau orang tengok, semua nak buat menantu.
Tapi bila dibelakang, dia la yang Paling Hantu sekali. Siap berkepit pulak dengan suami orang sambil menogok air kencing setan. Pun masih ada hati dia nak kata ianya soal Peribadi dan Privasi?

Lihat la betapa RETORIKnya perangai Haramjadah pemimpin - pemimpin muda DAPigs ni. Bila masuk kampung, bukan main lagi diorang main wayang. Pakai pakaian yang menutup aurat dan sebagainya.

Tapi dibelakang, bukan sekadar pakaian sahaja yang berubah. Malah berani pulak dia tampil bersumbang mahram dengan suami orang. Pun masih lagi diorang nak mendakwa diorang 'Mesra Islam'?

Malah tak cukup setakat itu sahaja. Pemimpin - pemimpin Muda DAPigs ni ada hati pulak nak bagi 'Tazkirah' kepada PAS agar memperbetulkan perjuangan mereka dalam dunia Politik. Tak sedar diri sungguh!!!

Apa yang jelas, tindakan pemimpin muda DAPigs ni memberikan alasan kononnya ianya satu bentuk serangan peribadi hanya sekadar RETORIK semata - mata.

Bahkan kenyataan yang dibuat sebelum ini juga hanya dianggap sebagai cubaan untuk memperlekehkan pandangan Moral masyarakat terhadap dirinya.

Jadi tak heran la kenapa Si Gundik Kit Siang tu kena kecam oleh pengamal media sosial, baik dari Barisan Nasional mahupun dari kalangan penyokong puak Pakatan Haprak tu sendiri.

Pokok pangkalnya, tindakan yang ditonjolkan oleh Si Dyana Sofya tu hanya memalukan Pakatan Haprak dan memburukkan lagi imej DAPigs yang sememangnya Anti Islam secara terang - terangan.

Bahkan, tindakan bermuka - muka yang dipamerkan oleh Si Dyana tu membuktikan bahawa dia seorang yang MUNAFIK. Kot kalau 'Birah' sangat nak ke laki orang, kahwin je la!!! Tak payah la menyusahkan mak bapak nak tanggung dosa ko Dyana oi!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. berhenti ler dpd tabor fitnah ingat kubur bila2 masa menunggu

    BalasPadam
  2. fitnah abah kau 12:20...kalau buta blh pulak kau menulis dlm ni...ade ati ngn si minah dap tu gak ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping