Selasa, April 25, 2017

Hahaha!!! Sebijik macam Astro pulak yang dibuat oleh Si Rafizi ni. Boleh pulak dia main ulang - ulang desakan yang pernah dibuat secara terbuka kepada Anak Ikan Si Mak Lampir tu.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu pernah tampil membuat desakan supaya Anak Ikan Si Mak Lampir tu mengisytiharkan hartanya secara terbuka agar ianya diketahui secara masyarakat umum. (BACA SINI)

Namun desakan yang dibuat oleh Si Rafizi itu seolah - olah menyindir Si Mak Lampir tu sendiri apabila Ahli Parlimen Ampang itu yang membidas desakan yang dikemukakan oleh Rafizi.

Alasan yang diberikan oleh Si Mak Lampir, Anak Ikannya itu bukan wakil rakyat. Maka atas dasar itu, tidak ada sebab untuk Rafizi membuat desakan agar dia mengisytiharkan hartanya. (BACA SINI PULAK)

Maka kali ini, tak mustahil sekiranya Si Rafizi tu sekali lagi secara tidak lansung cuba menyindir Si Mak Lampir tu dengan mengulangi desakan yang pernah dibuatnya sebelum ini.
“Saya masih berpendapat saudara Adam boleh menjernihkan keadaan supaya tidak mengheret PKR ke dalam kemelut peribadi beliau dengan mengisytiharkan harta secepat mungkin.”
Bagi sesetengah pihak, desakan yang dibuat oleh Si Rafizi itu hanya sekadar wayang Politik Retorik yang sudah menjadi amalan pemimpin Pakatan Haprak tu untuk mengelirukan rakyat.

Kata mereka, tindakan Si Rafizi tu hanya sekadar cuba nak menutup kelemahan PKR yang GAGAL menjadi sebuah parti yang Bebas dari Rasuah sepertimana yang digembar - gemburkan.


Malah ada juga pihak yang mendakwa kononnya Si Rafizi cuba nak menyindir Si Mak Lampir Zuraidah tu bagi membalas dendam peribadinya terhadap Ahli Parlimen Ampang tu.

Maka tak heran la kalau Si Rafizi tu sanggup jadi Astro dan mengulang-tayang desakan yang telah dibuat sebelum ini. Dalam erti kata lainnya, Si Rafizi tu bukannya ikhlas sangat nak memperjuangkan rasuah. Tapi dia hanya sekadar nak Tutup Kemaluan partinya sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Rafizi dah banyak kali kantoi memfitnah juga mengatakan PKR. Untuk itu elok sangat Rafizi keluar drp menjadi ahli PKR.. Kata pulang, paku pun serpih macam mana?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping