Ahad, April 23, 2017

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) perlu segera memanggil dan menyiasat Ahli Parlimen Ampang, Zuraidah Kamaruddin, bagi merungkai kekayaan luar biasa yang dimiliki oleh Anak Ikannya.

Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos berkata Zuraidah perlu membantu SPRM menyelesaikan kes tersebut kerana rakyat mahu tahu sejauhmana PKR telus dalam kes-kes sebegini.
"Jadi kita minta bukan setakat Adam sahaja, laporan yang kami telah berikan kepada pihak SPRM pada Selasa lalu supaya pihak YB Zuraida juga dipanggil disiasat," katanya ketika dihubungi Antarapos.
Anak Ikan Si Mak Lampir itu kini dibebaskan dengan ikat jamin RM300,000 selepas menghadapi enam pertuduhan memberikan penyataan dan dokumen palsu ketika disiasat SPRM, Februari lalu.

Si Anak Ikan Mak Lampir itu juga mengaku tidak bersalah dan minta agar dia dibicarakan. Manakala pihak mahkamah pula telah menetapkan tarikh 29 Mei depan untuk sebutan semula kes.

Anak Ikan Si Mak Lampir yang juga bergelar Datuk muda berusia 28 tahun itu ditahan SPRM selepas kekayaan luar biasa yang dimilikinya telah dibongkar dibongkar secara umum pada tahun lalu.

Malah Si Anak Ikan itu juga turut didakwa menjadi proksi kepada Zuraidah, namun Ketua Wanita Keadilan itu menafikan dan berkata pemuda itu tidak pernah dilantik menjadi pembantunya.

Media semalam melaporkan Adam mendakwa beliau meminjam duit ahlong sebanyak RM500,000 untuk membeli secara tunai sebuah banglo ala istana di Ampang. Banglo tersebut dibeli atas lelongan sebanyak RM1.2 juta.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Paku dulang paku serpih..mengata orang aku yang lebih...simpan dulu kebodohan tu...kalau ibu mertua Dan nenek boleh bagi pinjam ratusan ribu..kenapa sblm ni duduk Kat Kawasan setinggan..BODOH...kamu PKR..spesis MUNAFIK..kalau menyampah org..hebat betul..ini dia karma..ALLAH MAHA ADIL

    BalasPadam
  2. pkr spesis taik.

    BalasPadam
  3. Siasat si lampir biar padan dengan muka hodoh tak lawooo.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping